قيمت خرید عمده دستگاه تصفيه آب خانگي

برای شما دوستداران سلامتی و فروشندگان لوازم خانگی و یا صنعتی یک محصول فوق العاده را در ادامه این پست معرفی خواهیم کرد. با استفاده از این محصول شما می توانید آ ب آشامیدنی تمیز تر و گوارا تر داشته باشید. با استفاده از این آب شما می توانید یکی از معدود افرادی باشید که می توانید آب تمیز تری نسبت به بقیه افراد و دوستان خود نوش جان کنید و یا برای آشپزی از آن استفاده نمایید.

ادامه مطلب...

خرید روکش صندلي ماساژور در اصفهان

ماساژ بدن یکی از قدیمی ترین کار هایی است که برای رفع خستگی در بدن مورد استفاده قرار می گرفت. حال در قدیم الایام این کار به صورت دستی و سنتی انجام می گرفت ولی امروزه برای این امر دستگاه ها و گجت های فوق العاده ای به بازار آمده است. یکی از بهترین ماساژور های موجود در حال حاضر صندلی های مساژور است که از محبوبیت فراوانی نیز در بین اوام مردم برخوردار است.

صندلی های مساژور با سایز های مختلف در بازار موجود است اما یکی از دلایلی که تمام مردم قادر به خرید این صندلی های ماساژور هستند، قیمت بالا و حجم زیاد این دستگاه است. ما برای شما دوستادارن روکش صندلي ماساژور اتومبيل را به ارمغان خواهیم آورد. این روکش صندلی ماساژور را می توانید بر روی هر صندلی بگذارید و با استفاده از برق شهری آن را به کار بیاندازید و از ماساژ پشت و کمر خود لذت ببرید.

برای خرید این ماساژور می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی تکسبد مراجعه کنید و با کلیک بر روی روکش صندلي ماساژور اصفهان، ماساژور خود را خریداری نمایید. این صندلی ماساژور می تواند با استفاده از برق فندکی خودرو برق خود را تامین کند و شما می توانید لذت یک رانندگی را همراه با ماساژ بچشید. روکش صندلی ماساژور لرزشی و حرارتی 6 موتوره نیو استار TL-2005Z-F یکی از بهترین در نوع خود است و می توان به عنوان یک ماساژور عالی آن را تلقی کرد.

با مراجعه به لینک زیر محصول خود را سفارش دهید

قیمت استثنایی 235000 تومان

ادامه مطلب...

زیباترین ساعت دیواری میناکاری شده ایران کدام است؟

یکی از زیباترین و ماندگار ترین هنرهای ایرانی، هنر مینا کاری و خاتم کاری است که زیبایی و جلال آن شهره تمام جهانیان است

ادامه مطلب...

پاور بانک خورشيدي ارزان در سایت های اینترنتی

یکی ار بهترین انرژی های موجود در طبیعت انرژی خورشیدی است. با استفاده از این انرژی خورشیدی می توان به منابع بزرگتری دست یافت. استفاده از این انرژی پاک هیچ گونه آسیبی برای طبیعت به وجود نخواهد آورد. از انرژی های تمام نشدنی و لایتناهی، انرژی خورشیدی است که با استفاده از پنل های خورشیدی جذب شده و به انرژِ مکانیکی و یا الکترونیکی تبدیل شده و از آن استفاده های گوناگون می شود.

در رابطه با این انرژی و گجت های موجود، می توان به پاور بانک خورشيدي ارزان اشاره نمود. این گجت ها که با استفاده از تکنولوژی روز دنیا بهره گرفته و یک دستگاه فوق العاده را تولید کرده، یکی از محبوب ترین وسیله ها برای افراد عام و خاص است. پاور بانک های خورشیدی یکی از محبوب ترین هاست و در نوع خود از کارآمدی زیادی برخوردار است. با مراجعه به سایت اینترنتی تکسبد شما می توانید محصول خود را سفارش داده.

با سفارش پاور بانک خورشيدي قيمت بازار را با قیمت فروشگاه اینترنتی تکسبد مقایسه کنید و از تفاوت قیمت ها در این دو بازار الکترونیکی و یا حضوری شگفت زده شوید. شما می توانید در مکان هایی که از برق شهری دور هستید و نمی توانید حتی پاور بانک خود را شارژ نمایید، از این  دستگاه خارق العاده استفاده نمایید و دستگاه خود را با استفاده از کابل های مربوطه شارژ نمایید.

با مراجعه به لینک زیر می توانید محصول خود را سفارش دهید

قیمت استثنایی 69000 تومان

خرید محصول

ادامه مطلب...

چگونه از ظرف غذای برقی استفاده کنیم؟

ظرف غذای برقی داخل استیل با استفاده از مصرف پایین برق محصولی به صرفه است. این محصول می تواند لذت نوش جان کردن یک غذای خوب را به شما هدیه دهد.

ادامه مطلب...

خرید پستی دوربین خودرو مدل black box

یکی از کارآمد ترین گجت ها در دنیای امروزه دوربین های فیلم برداری و تصویر برداری است که می توان با آن ها لحظات خوش و بیادماندنی را ضبط و ثبت کرد. دوربین های فیلم برداری انواع مختلفی دارند ولی این یک دوربین معمولی نیست. دوربین مداربسته خودرو بلک باکس Vehicle Blackbox DVR یک دوربین کاملا امنیتی می باشد که برای فیلم برداری و تصویر برداری بدون استفاده از دست و بدون لرزش مناسب است.

ادامه مطلب...

قیمت دوربین ماشین بلک باکس در بازار

دوربین امنیتی دوربین مداربسته خودرو بلک باکس Vehicle Blackbox DVR وسیله ای بسیار کارآمد است که در صانحه تصادفات و سرقت برای شما کار ساز خواهد بود. این دوربین مداربسته خودرو بلک باکس Vehicle Blackbox DVR فوق العاده قادر است بدون لرزش و کمک دست به صورت فول اچ دی فیلم برداری کند و با این امر باعث می شود شما صحنه ای واضح از اتفاقات پیش آمده داشته باشید. شما می توانید مموری کارت خود را وارد این دوربین مداربسته خودرو بلک باکس Vehicle Blackbox DVR کرده و با استفاده از آن فیلم برداری خود را ضبط و ثبت کنید.

این دوربین یکی از بهترین گجت های امنیتی به حساب میرود. قیمت دوربین ماشین بلک باکس را در بازار می توانید با فروشگاه اینترنتی تکسبد مقایسه کنیدو بعد از آن اقدام به خرید کنید. مطمئن باشید هیچ کجا این قیمت استثنایی را مشاهده نمی کنید و محصولی را که از بازار تهیه می کنید را نمی توانید از اصل و اورجینال بودن آن اطمینان خطر داشته باشید. فروشگاه اینترنتی تکسبد اقدام به فروش دوربین مداربسته خودرو بلک باکس Vehicle Blackbox DVR با ارزان ترین قیمت دوربین بلک باکس خودرو در بازار، کرده است. 

شما می توانید با مراجعه به این فروشگاه اینترنتی دوربین بلک باکس خودرو خود را خریداری کنید و امنیت خودرو خود را دو چندان کنید. این دوربین خارق العاده می تواند لحظه های زیبا در حین رانندگی شما را ضبط و ثبت نماید و خاطره های شیرین شما را زنده نگه دارد. دوربین مداربسته خودرو بلک باکس Vehicle Blackbox DVR  بر روی سه پایه مخصوص خود نصب می شود و نیازی به دست گرفتن آن نیست. با استفاده از این پایه می توانید دوربین را هرکجای خودروی خود نصب کنید و زاویه 140 درجه ای را برای فیلم برداری انتخاب نمایید.

با مراجعه به لینک زیر می توانید محصول خود را سفارش دهید

قیمت استثنایی 79000 تومان

ادامه مطلب...

معرفی یکی از بهترین خردکنهای آشپزخانه

خردکن دستی پیاز و سبزی درجه یک چهار تیغه برا خرد نمودن و برش دادن انواع سبزیجات،صیفی جات،میوه جات و ... به کار میرود.تیغه های این محصول بسیار تیز بوده و میتواند انواع و اقسام میوه های دلخواهتان را به راحتی خرد نموده و به صورت یکسان برش دهد. بر روی درب این حصول سه سوراخ وجود دارد که میتوانید دستگیره ی اهرمی شکل این خرد کن دستی پیاز را به هر یک از آنها وصل نمایید و با حالتهای جهت عقربه ساعت،خلاف عقربه ساعت و با سرعت بالا مواد مورد نیازتان را خرد نمایید.

 تیغه های رشته کن و ورقه کن نیز میتواند بر روی درب محصول تعبیه گردد. این تیغه ها بسیار تیز بوده و ضدزنگ می باشند.با استفاده از این تیغه ها میتوانید بسیاری از مواد غذایی مانند سبزیجات،سیب زمینی،خیار،چغندر،شلغم،هویج،کدو و بسباری از سبزیجات دیگر را به راحتی رشته ای یا ورقه ای نمایید و سفره ی منزلتان را زیباتر از همیشه سازید. این تیغه ها برای تزیین غذا نیز مناسب بوده و میتواند به میوه ارایی و سفره آرایی های زیبای شما کمک نماید.

جهت جلوگیری از سر خوردن دستگاه بر روی سطح مورد نظر، در کف این سبزی خرد کن دستی کوچک پایه های چسبناکی وجود دارد که میتواند بر روی سطح مورد نظر بچسبد و دستگاه را کاملا فیکس و ثابت نگه دارد. این دستگاه را میتوان در منازل،رستورانها،هتلها و .. به کار برد و از کارایی فوق العاده ی آن لذت برد.طراجی ارگونومیکی بدنه و دستگیره ی اهرمی این محصول به شما امکان کار با دستگاه را برای ساعات متمادی میدهد بدون آنکه خسته شوید!

ادامه مطلب...

بهترین خردکن همه کاره دستی چیست؟

 

خردکن همه کاره دستی نوین یک محصول با کاربری فوق العاده می باشد. این خردکن قادر است انواع سبزیجات،صیفی جات،میوه جات و ... را در سریع ترین زمان ممکن به راحتی خرد نماید. خردکن دستی آشپزخانه نوین دارای قابلیتهای دیگری همچون مخلوط کن،همزن و جدا کننده سفیده از زرده تخم مرغ نیز می باشد. تیغه ی سه تایی بسیار تیز و ضد زنگ این محصول را میتوانید به وسیله ی دستگیره اهرمی به چرخش درآورید تا مواد غذایی درون محفظه را به صورت خرد شده به شما تحویل دهد.

میتوانید از این خردکن دستی ایرانی برای خشک نمودن سبزیجات نیز استفاده نمایید.یک سبد پلاستیکی به همین منظور با محصول ارائه گردیده است تا بتوانید سبزیجات شسته شده را در درون آن قرار دهید و در محفظه بگذارید.سپس با چرخاندن دستگیره ی اهرمی دستگاه سبد میچرخد و آب اضافی سبزیجات به ته محفظه میریزد.این محصول با کارایی فوق العاده ی خود میتواند سفره ی غذای شما را زیباتر از همیشه نماید و تمامی مواد غذایی را به صورت یک دست و زیبا خرد نماید.

تیغه های این محصول داسی شکل بوده که این طراحی هلالی شکل آنها میتواند به خوبی حجم زیاد سبزیجات و میوه جات را خرد نماید. با خرید یک خرد کن دستی مقاوم و کارآمد میتوانید از امکانات متعدد آن نیز بهره مند گردید. روی درب دستگاه و در کنار دستگیره یک قسمت برای جداسازی زرده از سفید تخم مرغ قرار دارد.در ته این محفظه شیارهای وجود دارد که سفیده را جدا نموده و به داخل ظرف میریزد.


 

ادامه مطلب...