استفاده از دستگاه بخور در فصول سرد سال

یکی از بهترین و ارزان ترین راه های تامین رطوبت پوست استفاده از بخار آب می باشد. بخار آب گرم بر روی لایه شاخی پوست موثر می باشد و موجب افزایش رطوبت سطح پوست می شود.

با خرید دستگاه بخور صورت می توانید رطوبت پوست خود را تامین کنید و برای نتیجه گیری بهتر لازم است بعد از بخور صورت حتما پوست خود را با یک مرطوب کننده خوب ماساژ دهید.

ادامه مطلب...

ظرف غذای استیل دو طبقه تک نفره

 

یکی از بهترین ظرف غذاهای بیرون بر ظرف غذا استیل برند نوین می باشد. ظرف غذای استیل نوین به صورت دو طبقه ای طراحی شده است و کیفیت مرغوبی دارد. این محصول دارای دو بخش مجزا برای جداسازی برنج و خورش،سالاد یا ماست می باشد و برای بیرون بردن از منزل جهت استفاده در محل کار، پیک نیک، مسافرت، مدرسه و ... مناسب می باشد. وزن این محصول 344 گرم بوده و ظرفیت آن برای یک نفر کافی می باشد. درب این ظرف با سه عدد گیره کاملا بسته میشود و مانع از ریختن یا نشت غذا میگردد. اندازه ی ظرف اصلی این غذا 8*15 سانتی متر و ظرف اندازه داخلی آن 15*3 سانتی متر می باشد. این محصول دارای 25 سال گارانتی شرکت نوین است و با قیمت مناسبی عرضه میگردد. ظرف غذای برقی لانچ باکس مدل Electric Heating Lunch Box HL-L300 یکی دیگر از ظروف بیرون بر و بسیار کاربردی می باشد. این محصول را میتوانید داخل یا خارج از منزل استفاده نمایید و از قابلیتهای متعدد آن لذت ببرید. این ظرف غذای برقی غذا را بدون آنکه بسوزاند به خوبی و به صورت یکدست گرم می نماید. گنجایش این محصول 1.5 لیتر بوده و برای یک نفر کافی می باشد. ابعاد این لانچ باکس 247*115*180 میلی متر بوده و به راحتی قابل حمل می باشد. یک قاشق مخصوص و ظرف خورشت یا سالاد جز متعلقات این دستگاه می باشد. برای استفاده از این محصول کافیست غذاهای دلخواهتان را داخل ظرف قرار داده، درب آن را ببندید و کابل برق را پریز متصل کنید. این ظرف، غذا را بین 15 تا 30 دقیقه گرم می نماید. لانچ باکس قابل شستشو می باشد و طول سیم آن حدود 80 سانتی متر است.

 

ادامه مطلب...

هندزفری مدل سمعکی تک گوش

 

هندزفری بلوتوثی حلزونی طرح سامسونگ مدل Bluetooth Headphone S530 یکی از کوچک ترین و سبک ترین هندزفری های موجود در بازار می باشد. این محصول داخل گوش قرار گرفته و کاملا مخفی میشود. ابعاد این هندزفری 15*16*28 میلی متر و وزن آن 6 گرم است. این هندزفری بلوتوثی حلزونی به صورت همزمان به دو دستگاه متصل میشود. این محصول مشابه با هندزفری های ایرپاد است و از طراحی زیبا و ظریفی بهره میبرند. مدت زمان شارژ کامل این هندزفری 2 ساعت بوده و زمان مکالمه پس از شارژ کامل 4 ساعت می باشد. همچنین زمان آماده به کار این محصول 120 ساعت است. این هندزفری طرح سامسونگ با سیستم عاملهای اندروید و ios سازگار بوده و صدا را به صورت کاملا شفاف و بدون نویز و پژواک پخش می نماید. از دیگر مدل هندزفری های با کیفیت میتوان به هندزفری بادیگارد فشن مدل fashion bodyguard headset OKU-05 اشاره کرد. با خرید اینترنتی هندزفری بادیگاردی فشن میتوانید صاحب یک محصول با کیفیت و قدرتمند شوید. این محصول به صورت سیم دار طراحی شده و تک گوش می باشد. این محصول از طریق پورت 3.5 میلی متری دستگاه های مختلف متصل میشود. با استفاده از این هندزفری با کیفیت میتوانید به راحتی به موزیک گوش داده یا مکالمه نمایید. طول سیم هندزفری بادیگارد فشن مدل OKU-05 110 سانتی متر و وزن آن 13 گرم می باشد. میکروفون این محصول از نوع داخلی بوده و حالت آن سمعکی می باشد. قسمت بالایی گوش به صورت شفاف طراحی شده است و از فاصله ی دور چندان قابل مشاهده نیست.

 

ادامه مطلب...

چراغ باغچه ای خورشیدی ارزان قیمت

 

چراغ دیواری باغی خورشیدی سولار موشن با انرژی پاک و تجدید پذیر خورشید فعالیت می نماید. این لامپ انرژی خورشیدی ارزان قیمت برای محوطه های باز طراحی و تولید شده است. کاربری اصلی این چراغ خورشیدی دیواری ایجاد نماهای زیبا در محیط های بزرگ می باشد. پنل سولار این محصول قادر به جمع آوری انرژی حاصل از نور خورشید در طی روز می باشد و در شب یا تاریک شدن هوا آن را به صورت انرژی الکتریکی صرف روشن شدن محوطه ی اطراف لامپ می نماید. باطری لیتیومی این لامپ سولار با ظرفیت 800 میلی آمپری خود قادر به ذخیره ی انرژی خورشیدی به مقدار زیاد می باشد. این لامپ طی 6 تا 8 ساعت شارژ میشود و با هر بار شارژ شدن قادر به فعالیت برای 8 تا 10 ساعت است. لامپ خورشیدی SOLAR MOTION SENSOR 20 LED LIGHT  دارای سنسور نوری است. این سنسور با تاریک شدن هوا لامپ را خود به خود روشن می نماید و با سپیده دم آن را خاموش میکند. دکمه ی خاموش-روشنی که بر روی بدنه ی لامپ قرار گرفته است به شما امکان تغییر وضعیت اتوماتیک یا دستی لامپ را میدهد. این لامپ سولار بهترین گزینه برای مکانهایی است که دسترسی به برق یا امکان پذیر نیست یا بسیار مشکل می باشد. شما با نصب این لامپ دیگر متحمل هزینه های برق،کابل و سیم کشی و ... نخواهید شد. این محصول تنها با یک پیچ و دریل بر روی دیوار نصب میگردد. وزن سبک و ابعاد کوچک، آن را به یک محصول قابل حمل تبدیل نموده است که میتوانید آن را هر جایی که مایل بودید نصب نمایید. از دیگر ویژگی های این لامپ زیبا میتوان به قابلیت ضدآب، جنس بدنه ی محکم، 20 عدد لامپ ال ای دی و صرفه جویی در انرژی اشاره کرد.

 

ادامه مطلب...

چراغ خیابانی سولار هوشمند با قابلیت ذخیره انرژی

 

یکی از موثرترین و بهترین انرژی های تجدید پذیر و پایدار انرژی خورشیدی می باشد. انرژی خورشیدی در بسیاری از موارد میتواند جایگزین برق باشد و برای اهداف گوناگون استفاده شود. تولید چراغ های سولار خورشیدی یکی از مهم ترین اهداف می باشد. چراغ سولار خورشیدی مدل SOLAR MOTION SENSOR 20 LED LIGHT  یک سیستم روشنایی است که منبع انرژی خود را از خورشید دریافت میکند. پنل یا سلول خورشیدی که در این محصول به کار  رفته است وظیفه ی دریافت انرژی خورشیدی را در طول روز دارد. پنل سولار این لامپ سولار خورشیدی انرژی خورشیدی جمع آوری شده را به باطری چراغ انتقال میدهد و با تاریک شدن هوا موجب روشن شدن محوطه ی اطراف لامپ میگردد. این لامپ برای نصب در محوطه و مکانهای باز مانند باغ،محوطه ی انبار و مراکز تشریفاتی و ... بسیار مناسب می باشد و بهتر است در مسیر تابش نور آفتاب قرار بگیرد. این لامپ دیواری خورشیدی دارای سنسور نوری و حرکتی است. سنسور نوری با تاریک شدن هوا لامپ را روشن نموده و هنگام صبح آن را به صورت خودکار خاموش می نماید. سنسور حرکتی نیز با تردد افراد یا نزدیک شدنشان به لامپ فعال شده و لامپ را با قدرت بیشتری روشن می نماید. این محصول ضد آب بوده و دارای استاندارد ip65 می باشد. این لامپ از جنس پلاستیک و مواد abs است و دارای مقاومت بسیار بالایی می باشد. بر روی لامپ سولار یک کلید خاموش/روشن قرار دارد که میتوانید حالت آن را به دستی یا خودکار تبدیل نمایید.

 

ادامه مطلب...

بهترین میناکاری تهران را آنلاین بخریم

محصولات مینا کاری تهران به صورت های مختلفی تولید می شود،  از جمله بشقاب، گلدان، جواهرات و ... زیبایی و جلوه این دسته از صنایع دستی همانند دیگر محصولات ماندگار است. خرید بشقاب میناکاری تهران می تواند به عنوان هدیه ای زیبا و ماندگار برای کسانی باشد که آنها را دوست دارید. میناکاری هنری که نماینده فرهنگ و هنر ایران می باشد را باید حمایت کرد.

ادامه مطلب...

با روکش صندلی ماساژور خستگی را از تن به در کنید!

خیلی از افراد در زندگی های امروزی به دلیل مشغله های زیاد و فرصت کم، نمی توانند باشگاه بروند یا ورزش کنند. و متاسفانه همواره دچار کمر درد و یا دردهای عضلانی و خستگی های مفرط هستند.

ادامه مطلب...