بخور سرد نانو دارای چراغ خواب | تک سبد

یکی از بهترین دستگاه هایی که میتوانید هنگتام خواب از آن استفاده نمایید، بخور سرد نانو دارای چراغ خواب nano aroma diffuser and humidifier می باشد. این محصول دارای مخزنی می باشد که می توانید آن را پر کرده و بالای سر خود قرار دهید تا برای شما تولید بخور سرد خود را کامل نماید. با این امر می توانید هوای تازه را تنفس کنید و میکروب ها و الودگی های اطراف خود را از بین ببرید.

ادامه مطلب...

خرید بهترین روکش صندلی ماساژور اتومبیل | تک سبد

شما می توانید با خرید روکش صندلی ماساژور می توانید در محل کارف حین رانندگی یا حتی در خانه از یک ماساژ خوب لذت ببرید که موجب بهبود گردش خون در بدن شما شده و باعث کاهش درد های تنشی می شود. در حال حاضر در بازار انواع مختلفی از روکش صندلی ماساژور اتومبیل موجود می باشد که روکش صندلی ماساژور و حرارتی 5 موتوره یکی از بهترین نمونه های آن می باشد که امکان ماساژ در نواحی کمر، گردن و شانه ها را فراهم می آورد.

ادامه مطلب...

خرید بند رخت آپارتمانی جدید تاشو در تک سبد

یکی از جدید ترنی محصولاتی که برای شما عزیزان به همراه آورده ایم بند رخت آپارتمانی تاشو Folding Stainless Steel Clothesline می باشد که در نوع خود بی نظیر است. این محصول دارای ویژگی های منحصر بفردی می باشد که می توانید از ان برای خشک کردن لباس های خود استفاده نمایید. این محصول تاشو می باشد و بعد از هربار استفاده می توانید آن را در گوشه ای از خانه بگذارید .

ادامه مطلب...

خرید میناکاری تهران حمایت از تولیدات ملی

یکی از انواع هنر های دستی این مرز و بوم که توانسته با حمایت مصرف کننده ها و مسئولان در سال های اخیر رشد داشته باشد، هنر میناکاری که از هنر های اصیل و ماندگار این مرز و بوم می باشد. یکی از دلایل محبوبیت این هنر زیبا و چشم نواز را می توان تنوع محصولات و طرح های بکار رفته در تولید ظروف میناکاری نام برد.



ادامه مطلب...

نابودی حشرات با لامپ حشره کش برقی جدید

با استفاده از این محصول می توانید از ورود حشرات موذی به داخل منزل خود و یا محل کار خود جلوگیری نمایید و از این محصول برای روشنایی منزل و یا محل کار خود بهره ببرید. لامپ ال ای دی حشره کش برقی زپ لایت 15 وات ZappLight LED 15W Mosquito Killer Lamp یک وسیله چند کاره می باشد که می توانید با خرید آن با یک تیر چند نشان بزنید و از ویژگی های متنوع آن بهره مند شوید.

ادامه مطلب...

فروش عمده سفره قلمکار اصفهان ارزان قیمت | تک سبد

رومیزی قلمکاری اصفهان یکی از انواع محصولات قلمکاری اصفهان می باشد که می تواند زیبایی دو چندانی به میز شما بخصوص میز هفت سین شما بدهد. طرح های مورد استفاده در پارچه های قلمکاری بسیار متنوع می باشد از جمله مناظر تاریخی، جانوران اهلی و وحشی، مینیاتور، شکارگاه‌های صنعتی، رامشگران و نوازندگان، گل و بوته و اسلیمی. استفاده از سفره های قلمکار به جای سفرههای پلاستیکی و یکبار مصرف می تواند انتخاب آگاهانه ای باشد که به سطح سلامت جامعه و محیط زیست می تواند کمک بسزایی داشته باشد.

ادامه مطلب...

خرید دستگاه آبمیوه گیری دستی |تک سبد

برای اینکه بتوانید از سلامت و وضعیت جسمانی خود محافظت نمایید باید ویتامین و مواد اولیه بدن خود را به آن برسانید تا بتوانید بدنی سالم و قدرتمند داشته باشید. میوه های مختلف دارای ویتامین ها و مواد مغذی دیگری هستند که می توانید از آن ها استفاده نمایید و بدنی سالم داشته باشید. این محصول دارای دسته اهرمی می باشد که می توانید با فشار بر روی آن کلاهک دستگاه را به سمت پایین بکشید و آب میوه ها را بگیرید.

ادامه مطلب...

سفارش حباب ساز برقی بزرگ

دستگاهی که برای شما عزیزان در جشن ها و مهمانی ها بهترین نقش را بازی خواهد کرد و وسیله ای برای سرگرمی فرزن شما خواهد بود را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد. دستگاه حباب ساری که در عکس ها مشاهده می کنید توانایی تولید حباب با سرعت بالا و زیاد را دارند به صورتی که در کسری از ثانیه تمام اتاق را زا حباب های زیبا پر خواهد کرد و جلوه آن را دو چندان می کند.

ادامه مطلب...