خرید اینترنتی آبمیوه گیری دستی اهرمی ایرانی ارزان

همواره متخصصان تغذیه  ما را به نوشیدن انواع آبمیوه های طبیعی توصیه می کنند، زیرا این نوشیدنی ها منبع بسیار خوبی از ویتامین ها و صد البته آنتی اکسیدان ها می باشند که برای سلامتی بدن بسیار مفید هستند.



برای تهیه آبمیوه هایی از جمله انواع مرکبات و انار می توانید از انواع آبمیوه گیری هایی که در بازار استفاده کنید، در حال حاضر علاوه بر آبمیوه گیری های برقی ، آبمیوه گیری های دستی نیز وجود دارد.



استفاده از انواع آب میوه گیری دستی این امکان را برای شما فراهم یمی آورد که بدون نیاز به انرژی برق و در هر جایی هستید حتی در حین سفر از نوشیدن یک لیوان آبمیوه گوارا لذت ببرید.



یکی از انواع آبمیوه گیری های دستی، آب پرتقال گیری دستی اهرمی می باشد که یک محصول کاملا ایرانی بوده و امکان تهیه آبمیوه خوشمزه و بدون تلخی پوسته میوه را برای شما فراهم می آورد.



این آبمیوه گیری دستی اهرمی دارای یک قسمت نیم دایره ای می باشد که میوه برش داده شده را بر روی آن قرار داده و با فشرئن اهرم آبمیوه گیری به سمت پایین، میوه به سمت آبکش فشرده شده و بدون فشار به پوست میوه آب میوه گرفته می شود.



از مهمترین ویژگی های این محصول جنس بدنه آن می باشد که از جنس چدن می باشد که با رنگ کوره ای پوشانیده شده به همراه دسته و چرخ دنده های فولادی آبکاری شده که مانع زنگ زدگی محصول می شود.



شما می توانید با خرید آب میوه گیری دستی ایرانی، به عنوان یک ایرانی از کالای ایرانی و تولید ایرانی حمایت می کنید و زمینه را برای بهبود کیفیت و توسعه تولیدات ملی هموار می کنید. یک محصول کاملا ایرانی با گرانتی توسط شرکت سازنده.




برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید اینترنتی آبمیوه گیری دستی ایرانی به لینک مراجعه نمائید. خرید محصول اصل و با کیفیت یکی از صدها مزیت خرید از تک سبد می باشد.

برای مشاهده و خرید به لینک زیر مراجعه نمائید

قیمت : 165000 تومان

خرید