بهترین خردکن همه کاره دستی چیست؟

خردکن همه کاره دستی نوین یک محصول با کاربری فوق العاده می باشد. این خردکن قادر است انواع سبزیجات،صیفی جات،میوه جات و ... را در سریع ترین زمان ممکن به راحتی خرد نماید.



خردکن-دستی-اصل


خردکن دستی آشپزخانه نوین دارای قابلیتهای دیگری همچون مخلوط کن،همزن و جدا کننده سفیده از زرده تخم مرغ نیز می باشد. تیغه ی سه تایی بسیار تیز و ضد زنگ این محصول را میتوانید به وسیله ی دستگیره اهرمی به چرخش درآورید تا مواد غذایی درون محفظه را به صورت خرد شده به شما تحویل دهد.

 

 

خردکن-دستی-نوین

میتوانید از این خردکن دستی ایرانی برای خشک نمودن سبزیجات نیز استفاده نمایید.یک سبد پلاستیکی به همین منظور با محصول ارائه گردیده است تا بتوانید سبزیجات شسته شده را در درون آن قرار دهید و در محفظه بگذارید. سپس با چرخاندن دستگیره ی اهرمی دستگاه سبد میچرخد و آب اضافی سبزیجات به ته محفظه میریزد.این محصول با کارایی فوق العاده ی خود میتواند سفره ی غذای شما را زیباتر از همیشه نماید و تمامی مواد غذایی را به صورت یک دست و زیبا خرد نماید.

 

انواع-خردکن-دستی



تیغه های این محصول داسی شکل بوده که این طراحی هلالی شکل آنها میتواند به خوبی حجم زیاد سبزیجات و میوه جات را خرد نماید. با خرید یک خرد کن دستی مقاوم و کارآمد میتوانید از امکانات متعدد آن نیز بهره مند گردید. روی درب دستگاه و در کنار دستگیره یک قسمت برای جداسازی زرده از سفید تخم مرغ قرار دارد.در ته این محفظه شیارهای وجود دارد که سفیده را جدا نموده و به داخل ظرف میریزد.

 

خردکن-دستی-اصل