خرید دستگاه آبمیوه گیری ارزان | پست به کل کشور

بهترین لحظه ای که می توانید کمبود ویتامین را در بدن خودتان حس کنید لحظه ای است که یک دستگاه آبمیوه گیری در دست خود نداشته باشید.


آبمیوه


این محصول به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید آب میوه های مختلف را بگیرید و با استفاده از آن به راحتی هر آبمیوه ای را در دسترس خود داشته باشید.


آبمیوه گیری


یکی از بهترین هایی که می توانید در خانه و یا محل کار از آن بهره ببرید، آبمیوه گیری اهرمی چهار فصل فلزی بیتا مدل 101 Metal Fruit Juicer BITA 101 می باشد.


آبمیوه


آبمیوه گیری اهرمی چهار فصل فلزی بیتا مدل 101 Metal Fruit Juicer BITA 101 برای شما عزیزان در دسترس قرار گرفته است که می توانید از آن به خوبی بهره ببرید و آب میوه های مختلف را با چند حرکت بگیرید.


آبمیوه گیری سه میوه


این محصول از چند قسمت اصلی تشکیل شده است که مهم ترین آن ویژگی منحصر بفرد این آبمیوه گیری اهرمی چهار فصل فلزی بیتا مدل 101 Metal Fruit Juicer BITA 101 می باشد.


آبمیوه گیری سه میوه


اهرمی بودن این محصول ویژگی می باشد که می توانید با استفاده از آن به راحتی آب میوه های هر فصلی را بگیرید.


آبمیوه گیری


فقط لازم است تا میوه ی خود را در صورت نیاز نصف کنید و زیر صفحه اهرم بگذارید.


آبمیوه گیری


با چرخاندن اهرم آبمیوه گیری اهرمی چهار فصل فلزی بیتا مدل 101 Metal Fruit Juicer BITA 101 می توانید آن را به ظرف زیرین آن فشار دهید و آب میوه را از میوه جدا نمایید.


آبمیوه گیری


تفاله ها و هسته های میوه بر روی قسمت بالایی باقی خواهد ماند و شما می توانید آب میوه را بدون تفاله نوش جان نمایید.


آبمیوه گیری


آبمیوه گیری اهرمی چهار فصل فلزی بیتا مدل 101 Metal Fruit Juicer BITA 101 را می توانید به صورت اینترنتی سفارش دهید و آن را درب منزل خود تحویل بگیرید.


آبمیوه

 

 بدون این دستگاه نمی توانید به سادگی آب میوه ها را بگیرید، زیرا دستگاه های آب گیری میوه، که به صورت دستی می باشند بسیار سخت و بی کیفیت می باشند.


آبمیوه گیری


جنس بدنه آبمیوه گیری اهرمی چهار فصل فلزی بیتا مدل 101 Metal Fruit Juicer BITA 101 فلز مقاوم می باشد و در برابر ضربه و یا شکستگی بسیار مقاوم می باشد.


آبمیوه


این محصول برای شما عزیزان در دسترس خواهد بود و شما می توانید آن را درب منزل خود در سراسر ایران تحویل بگیرید.


آبمیوه


یکی دیگر از محصولاتی که برای شما فراهم آورده ایم را می توانید با قیمت نازل تر خریداری نمایید.


آبمیوه


محصولی که در ابتدا به شما معرفی کردیم هم کیفیت بالایی دارد و هم محصولی را درجه کیفی بالا تری می باشد.




اما برای کسانی که می خواهند هزینه کمتری برای خرید دستگاه آبمیوه گیری ارزان پرداخت نمایند این محصول را پیشنهاد می کنیم.




آبمیوه گیری دستی منوال جویسر multi function manual juicer  محصولی خارق العاده می باشد که می توانید با استفاده از آن آب هر میوه ای را بگیرید.


آبمیوه


فروشگاه اینترنتی تک سبد برای شما عزیزان تعدادی از این محصول خارق العاده را در دسترس قرار داده است که می توانید با مراجعه به لینک زیر آن را خریداری نمایید.


آبمیوه گیری


شما می توانید بهترین نوع آبمیوه گیری دستی خانگی را از این درگاه خریداری نمایید و پس از ثیت سفارش آن را درب منزل تحویل بگیرید. 

لازم به ذکر است که آبمیوه گیری اهرمی چهار فصل فلزی بیتا مدل 101 Metal Fruit Juicer BITA 101 دارای 5 سال گارانتی می باشد که نشان دهنده کیفیت عالی دستگاه می باشد.

 

دکمه زیر را لمس کنید

قیمت استثنایی 165000 تومان

خرید محصول