فروش درب توری و پلاستیکی مگنتی

درب های مگنتی که از سری محصولات با طراحی مدرن و کاملا کاربردی می باشند که به منظور استفاده راحت و جلوگیری از اتلاف انرژی طراحی شده اند. این محصولات ذر مقابل سرمای شدید، گرمای شدید، تابش نور آفتاب و بارش های جوی بسیار مقاوم می باشد.

 



یکی از مهمترین ویژگی های درب های  آهنربایی توری و پلاستیکی، امکان باز کلی محصول و حتی در صورت نیاز شستشوی آن می باشد. در پایان هر فصل شما می توانید این درب مگنتی را باز کرده و در محلی نگهداری کنید تا مجددا مورد استفاده قرار دهید.

 



در مناطق گرمسیر به دلیل دمای هوای بالا استفاده از پرده توری آهنربایی بسیار مرسوم می باشد، برند آسان مش این محصول را در سایز های متنوع برای استفاده آسان در مکان های مختلفی طراحی کرده است. این محصول با استفاده از توری فایبر گلاس ترک تهیه شده است که از کیفیت بالایی برخوردار می باشد.

 


 

محصولات آسان مش علاوه بر کیفیت بالا دارای ظاهری زیبا و کاملا کاربردی می باشند که نصب آنها نیاز به ابزار خاصی نداشته و با استفاده از سیستم نصب قابل بازشو بدون نیاز به هر گونه سوراخ کاری و پیچ می توانید آن را به کمک چسب دو طرفه بسیار محکم ارائه شده همراه محصول نصب کنید.

 


 

توری مورد استفاده در تولید درب توری مگنتی آسان مش که از نوع فایبر گلاس ترک می باشد دارای منافذ بسیار ریزی بوده از عبور کوچکترین حشرات و ذرات گرد و غبار جلوگیری کرده. با نصب این توری مانع از ورود حشرات شده و از هوای آزاد بهرمند شوید. 




درب های مگنتی آسان مش به گونه ای طراحی شده است که هیچ گونه محدودیت نصبی نداشته و شما علاوه بر آنکه می توانید آنها را بر روی انواع چهارچوب نصب کنید، قابل نصب برای درب حیاط، ورودی گلخانه ها، درب تراس آپارتمان ها و .... می باشد. برای خرید درب پلاستیک آهنربایی به لینک خرید مراحعه نمائید.

 

 


به منظور مشاهده محصولات آسان مش و اطلاع از قیمت و همچنین اطلاع از سایز بندی این محصولات به لینک خرید ارائه شده در صفحه مراجعه نمائید.



برای مشاهده و خرید کلیک کنید

اطلاعات بیشتر و خرید