آبمیوه گیری دستی اهرمی فلزی

شما می توانید با استفاده از این دستگاه آبمیوه گیری تمامی میوه هایی که در نظر دارید را آبگیری نمایید و به خوبی از این محصول بهره مند شوید.


آبمیوه


در زمان هایی که نیاز به دستگاهی برای آبگیری میوه های مورد نظر خود هستید می توانید از این محصول استفاده نمایید و هر میوه ای را آبگیری نمایید.


آبمیوه گیری


یکی از بهترین دستگاه های آبگیری را برای شما به صورت اینترنتی در دسترس شما عزیزان قرار داده ایم تا بتوانید به راحتی محصول خود را سفارش دهید.


ابمیوه گیری فوق العاده


این آبمیوه گیری چهار فصل فلزی بیتا Metal Fruit Juicer BITA 101 با دسته اهرمی که در خود جای داده است بهترین راه برای آبگیری انواع میوه ها می باشد تا شما بتوانید از این محصول به خوبی بهره مند شوید.


ابمیوه گیری فوق العاده


جنس بدنه این محصول از فلز می باشد و سالیان سال برای شما عزیزان کارایی خود را ارائه خواهد کرد.


ابمیوه گیری جدید


این دستگاه آبمیوه گیری فلزی اهرمی دارای 5 سال گارانتی می باشد که شما می توانید انواع آن ها را با استفاده از این درگاه سفارش دهید.


ابمیوه گیری جدید


لازم به ذکر است که قسمت کاسه ای محصول دارای روکش ضد اسید می باشد و شما می توانید با استفاده از این محصول آب تمامی میوه های فصلی را بگیرید.


ابمیوه گیری جدید


در حالی که با استفاده از آبمیوه گیری دستی اهرمی فلزی خود مشغول به آبگیری میوه های مختلف می باشید می توانید به راحتی تفاله های میوه ها را از آب میوه جدا نمایید.


ابمیوه گیری جدید


تک سبد تعدادی از این آبمیوه گیری چهار فصل فلزی بیتا Metal Fruit Juicer BITA 101 را در معرض فروش قرار داده است که می توانید آن ها را با استفاده از این درگاه سفارش دهید.

شما می توانید بعد از سفارش آبمیوه گیری چهار فصل فلزی بیتا Metal Fruit Juicer BITA 101 محصول خود را درب منزل خود در سراسر ایران تحویل بگیرید.

دکمه زیر را لمس کنید

قیمت استثنایی 165000 تومان

خرید محصول