خرید پستی دوربین خودرو مدل black box

یکی از کارآمد ترین گجت ها در دنیای امروزه دوربین های فیلم برداری و تصویر برداری است که می توان با آن ها لحظات خوش و بیادماندنی را ضبط و ثبت کرد.


دوربین خودرو


دوربین های فیلم برداری انواع مختلفی دارند ولی این یک دوربین معمولی نیست. دوربین مداربسته خودرو بلک باکس Vehicle Blackbox DVR یک دوربین کاملا امنیتی می باشد که برای فیلم برداری و تصویر برداری بدون استفاده از دست و بدون لرزش مناسب است.


دوربین خودرو و ماشین

 

دوربین مداربسته خودرو بلک باکس Vehicle Blackbox DVR بر پایه ای تولید و ساخته شده است که شما می توانید در صحنه های تصادف و سرقت و اتفاقات ناگهانی یک مستند تصویری داشته باشید.



دوربین مداربسته



با استفاده از این دستگاه فوق العاده اتفاقات نابهنجار را تصویر برداری نموده و از آن برای حل مشکلات پیش آمده بعد از اتفاقات فیلم مستند داشته باشید.



دوربین مدار بسته ماشین



با کابل شارژی و یو اس بی و با استفاده از شارژر فندکی خودرو می توانید دوربین خودرو مدل black box را شارژ کرده و از آن بدون سیم استفاده نمایید.


دوربین مدار بسته ماشین

 

با خرید یکی از این دوربین ها مطمئن باشید بهترین دوربین خودرو ارزان را خریداری کرده اید و با استفاده از آن می توانید در زاویه 140 درجه ای فیلم و تصویر برداری نمایید.


دوربین مداربسته خودرو


این دوربین مداربسته خودرو بلک باکس Vehicle Blackbox DVR مجهز به سیستم ضربه گیر است.


دوربین جدید مدار بسته


این سیستم ضربه گیر می تواند در هنگامی که به خودرو شما ضربه سنگینی وارد شود و یا تکان سنگینی بخورد، دوربین فیلم برداری را به صورت اتوماتیک روشن کرده و وادار به فیلم برداری نماید.


خرید دوربین مداربسته


برای خرید این محصول فوق العاده به لینک زیر مراجعه نمایید

قیمت استثنایی 79000 تومان 

خرید محصول