فواید بادکش درمانی cupping therapy چیست؟

اگر از آن دسته افرادی هستید که با داروها و روش های درمان شیمایی و مدرن نمی توانید ارتباط برقرار کنید، اگر طرفدار طب سنتی و درمان با داروهای گیاهی بدون عوارض هستید، حتما این مطلب را دنبال کنید. در این پست می خواهیم در رابطه با بادکش طبی بدن صحبت کنیم.


بادکش

انرژی درمانی که امروزه بسیار از مزایای آن می شنویم، یک روش درمانی در زیرمجموعه ی خود دارد که بادکش نام دارد. بادکش درمانی را به لاتین به نام cupping therapy می شناسند. اگر روش انجام بادکش درمانی را دیده باشید حتما این نام گذاری برایتان منطقی به نظر می رسد.


بادکش-طبی

اگر بخواهیم روش کار در بادکش درمانی یا کاپینگ را بگوییم به این صورت است که  به وسیله ی یک لیوان که هوای داخل آن را با سوزاندن پنبه خالی می کنند، یک قسمت از عضله ی بدن را به صورت مکش جمع می کنند تا خون در آن جمع شود.


باددکش-طبی-بدن

در این صورت خون در این نقطه تمرکز می کند و با رساندن اکسیژن و مواد غذایی بیشتر به درمان درد یا خستگی در این ناحیه کمک می کند.


بادکش-بدن

بادکش درمانی به دوصورت خشک و تر انجام می شود. بادکش خشک همان روندی که در بالا توضیح داده شد است.


بادکش-دستی

اما بادکش تر، در واقع همان حجامت خودمان است. در این روش، بعد از انجام عمل بادکش، با یک تیغ خراش های ریزی روی پوست ایجاد می کنند که از طریق آن خون آلوده از بدن خارج می شود.


دستگاه-بادکش-دستی

این کار را می توان با دستگاه پمپ حجامت هم انجام داد، که می توانید آن را از فروشگاه تک سبد خریداری کنید.

 

خرید-بادکش-طبی

 برای خرید و اطلاعات بیشتر بر روی دکمه ی زیر کلیک کنید.

قیمت: 15900 تومان

خرید محصول