فیروزه کوبی اصل اصفهان

شما عزیزان می توانید برای خرید انواع محصولات هنری و صنایع دستی به بازار های اصفهان یر بزنید و از محصولات متنوع این فروشگاه ها دیدن فرمایید. اما برای اینکه بخواهید از این محصوللات متنوع خرید کنید نیازی نیست تا به این شهر بزرگ به صورت حضوری مراجعه نمایید. یکی از پر فروش ترین محصولاتی که می توانید از این شهر زیبا خریداری نمایید فیروزه کوبی می باشد که بسیار زیباست.

ادامه مطلب...

خرید اینترنتی رومیزی قلمکاری اصفهان | تک سبد

اگر شما نیز به شهر اصفهان سفر کنید در بازار های سنتی این شهر محصولات متنوعی از قلمکاری را مشاهده می کنید و پیشنهاد ما به شما خرید سفره قلم کار می باشد که یک راهورد زیبا از این شهر می باشد. استفاده از صنایع دستی می تواند زیبایی را به خانه های شما بیاورد و حس خوب هنر که می تواند روح زندگی را نوازش کند. با استفاده از یک رومیزی قلمکاری اصفهان می توانید یک میز ساده را به زیبایی بیاراید.

ادامه مطلب...

جشن و شادی کودکان با حباب ساز برقی| تک سبد

حباب ساز های برقی یکی از بهترین و زیبا ترین اسباب بازی هایی هستند که می توانید برای سنین مختلف از آن خریداری نمود و بهره برد. این دستگاه با سرعت بالا حباب تولید خواهد کرد و شما می توانید از حباب های تولید شده لذا ببرید و با فرزند خود مشغول بازی شود. این امر خاطراتی را برای شما زنده خواهد کرد و همینطور خاطراتی را برای فرزند شما رغم خواهد زد که بسیار زیبا و دلچسب می باشد..

ادامه مطلب...

بهترین حشره کش برقی در فروشگاه تک سبد

ما به شما می گوییم که چرا باید از لامپ ال ای دی حشره کش برقی زپ لایت 15 وات ZappLight LED 15W Mosquito Killer Lamp استفاده کنید و حتما یکی از این دستگاه را در خانه و یا محل کار خود داشته باشید. این یک دستگاه چند کاره می باشد که می توانید با استفاده از آن بسیاری از نیاز های خود را برطرف کنید و در همین حین کمترین انرژی را برای آن استفاده کرده باشید.

ادامه مطلب...

جعبه جواهرات خاتم کاری هدیه ای زیبا و ماندگار

اگر شما به دنبال تهیه هدیه ای ویژه و ارزنده برای دوستان خود هستید، جعبه جواهرات خاتم کاری می تواند بهترین گزینه باشد، هدیه ای اصیل و زیبا که علاوه بر جنبه تزئینی، کاملا کاربردی می باشد. جعبه خاتم کاری جواهرات، یک جعبه چوبی زیبا می باشد که با هنر خاتم کاری به زیبایی تزئین شده و برای نگهداری انواع زیورآلات و جواهرات بسیار مناسب می باشد. این هدیه بسیار مناسب برای خانم های مشکل پسند می باشد.

ادامه مطلب...

فروش پاییزی ساعت هوشمند طرح اپل مدل A1

ساعت مچی هوشمند طرح اپل کاملا مشابه ساعت های مچی هوشمند اپل است و به همان ظرافت و زیبایی طراحی و ساخته شده است طوری که به راحتی نمی توان آن را از اصل تشخیص داد.

پیش از آنکه از این ساعت استفاده کنید حتما از طریق کابل Micro USB که همراه آن در جعبه می باشد، ساعت را به طور کامل شارژ کنید. و سپس نرم افزار آن را دانلود کرده و نصب کنید تا بتوانید اطلاعات موبایلتان را روی  این ساعت مچی هوشمند ارزان سینک کنید.

ادامه مطلب...

خرید اینترنتی بند رخت تاشو ضد زنگ ارزان در تهران

بند رخت تاشو فلزی که یکی از بهترین نمونه های بند رخت آپارتمانی می باشد که به دلیل دارا بودن ابعاد کوچک و جنس بدنه آن کاربری این محصول را راحت کرده است. جنس بدنه این محصول باید از نوع فلز ضد زنگ باشد که در اثر رطوبت لباس های شسته شده دچار زنگ زدگی نشود. هنگام خرید یک بند رخت آپارتمانی ارزان، باید به ابعاد این محصول هنگام باز شدن و همچنین در زمان بسته شدن توجه داشت که متناسب با نیاز ما باشد همچنین جنس بدنه که بهتر است از آلومنیوم یا استیل باشد که ضد زنگ باشد.

ادامه مطلب...

با پاوربانک خورشیدی سولار آشنا شوید!

یکی از منابع مهم و لایزال انرژی، انرژی خورشیدی  است که هیچ وقت تمام نمی شود و همیشه هم در دسترس است و لازم نیست برای بدست آوردن آن نگران باشید.

از طرفی یکی از دغدغه های انسان امروزی استفاده مداوم از تلفن همراه و مسلما شارژ کردن آن است. به حدی مساله ی تلفن همراه برای برخی افراد حاد است که هیچ وقت دست به اعمال ماجراجویانه و یا سفر به اعماق طبیعت نمی زنند چرا که آنجا اثری از برق نبوده و بنابراین نمی توانند موبایل خود را برای مقاصد مختلف شارژ کنند.

ادامه مطلب...