خرید اینترنتی میناکاری ارزان تهران

با خرید آثار هنری از جمله گلدان میناکاری می تواند انتقال معنا، نیاز به ایجاد آرامش و ایجاد حس تعادل و توازن در محیط و زندگی را فراهم آورد. این روزها با توجه به نقش صنایع دستی و هنری در ایجاد آرامش استفاده از هدیه تبلیغاتی میناکاری مرسوم شده است و بسیاری از مشاغل و سازمان ها از این محصولات به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده می کنند.

ادامه مطلب...

فروش ویژه ساعت مچی هوشمند طرح اپل | تک سبد

شما با خرید ساعت هوشمند طرح اپل، با اتصال گوشی هوشمند خود به آن می توانید با فعال کردن گزینه آنتی لاست می توانید از جا گذاشتن گوشی خود در امان باشید. یکی از مهمترین ویژگی های این محصول قابلیت گام شمار، محاسبه مسافت، محاسبه کالری مصرف شده می باشد که با توجه به آنها می توانید یک برنامه ریزی خوب برای سلامتی خود داشته باشید.

ادامه مطلب...

ساعت میناکاری خاتم اصفهان

بهترین ساعتی که می توانید از آن بهره ببرید و زیبایی را به منزل خود هدیه دهید ساعت هایی می باشند که با هنر دست تولید می شود. این هنر زیبا تلفیقی از دو هنر می باشد که می تواناین دو هنر را مادر هنر های دستی دانست. شما می توانید با خرید این محصول از هنر زیبای میناکاری در کنار خاتم کاری بهره ببرید که هر کدام بهترین و ظریف ترین در نوع خود می باشد .

ادامه مطلب...

تجربه خرید فیروزه کوبی اصفهان

فیروزه کوبی یکی از زیباترین محصولات هنر های دستی می باشد که می توانید با استفاده از آن زیبایی را به هر محیطی هدیه داد.


فیروزه


این محصول با زیبایی تمام در دتسرس شما عزیزان قرار گرفته اما باید از طرز تشکل این محصول به شما بگوییم تا بتوانید با آن بیشتر آشنا شوید.


فیروزه کوب


این محصول از جسن مس می باشد که با استفاده از ضرب شکل میگیرد و به شکل هایی مختلف در می آید که بسته به نوع ان می باشد.


فیروزه کوبی


این محصول با سنگ فیروزه نقش بسته است که با چسب بر یوظف های مسی قرار خواهد گرفت.


فیروزه کوبی گلدان


بعد از قرار گرفتن سنگ ها در کنار یکدیگر بین این سنگ ها با چسبی قوی سفت می شود و رنگ مشکی به خود میگیرد تا به زیبایی آن افزون کند.


فیروزه


این محصول را می توانید از فروشگاهی که در آخر بهش ما معرفی می کنیم به صورت اینترنتی سفارش دهید تا برای شما به صورت پستی ارسال شود.


فیروزه کوب


مهد تمدن این هنر یبا اصفهان می باشد که دارای کارگاه های تولیدی فیروزه کوبی است. با استفده از این محصول و درگاه تک سبد می توانید بهترین خرید فیروزه کوبی اصفهان را تجربه نمایید و محصول خود را درب منزل تحویل بگیرید.


فیروزه کوبی


فروشگاه اینترنتی تک سبد برای شما عزیزان تعدادی از این محصول را در دسترس قرار داده است که می توانید برای خرید از طریق این درگاه اقدام نمایید.


دکمه زیر را لمس کنید

خرید محصول





ادامه مطلب...

دستگاه بخور سرد ارزان با بهترین قیمت

با استفاده از این دستگاه می توانید بهترین و پاک ترین محیط را در اختیار داشته باشید و هوایی را تنفس کنید که تازه و بدون هرگونه آلودگی می باشد. برای کسانی که تنگی نفس دارند و مجرای تنفسی آن ها دارای التهاب است می توانند از این دستگاه استفاده نمایند و مجرای تنفسی خود را پاک و یالم نگه دارند. این محصول می تواند رطوبت را به هوای محیط اطراف منتقل کند که هدیه ای برای شما محسوب می شود.

ادامه مطلب...

خرید بشقاب میناکاری سوغاتی نفیس اصفهان

یکی از مهمترین صنایع دستی شهر اصفهان، هنر میناسازی یا میناکاری اصفهان می باشد که در واقع این شهر مهد رشد و ترقی این هنر زیبا و اصیل می باشد. بشقاب میناکاری اصفهان یکی از انواع صنایع دستی این شهر می باشد که با خرید آن می توان یادآوری گنبد های فیروزه ای شهر اصفهان رابرای خود یادکار ببریم. با توجه به اینکه در شهر اصفهان کارگاه های متعدد میناکاری در اصفهان وجود دارد شما با ورود به بازار های سنتی این شهر شاهد فروش بشقاب میناکاری با قیمت مناسب می باشید.

ادامه مطلب...

درمان درد های عضلانی با دستگاه بادکش طبی خانگی

از این دستگاه در طب سنتی می توانید بهره ببرید و از آن در رفع خستگی و درد های کهنه ای که در بدن شماست رهایی یابید. این دستگاه دارای 6 سری می باشد که می توانید با استفاده از آن بدن خود را بادکشی نمایید و از این محصول در راه سلامت جسمانی خود بهره ببرید. استفاده از این محصول هیچ محدودیت سنی ندارد و شما می توانید افراد بالای 13 سال را بادکشی نمایید که بسیار مفید است.

ادامه مطلب...

دلایل خرید هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت | اصفهان

در واقع خرید هدایای تبلیغاتی تاثیر بسزایی در بیاد سپاری برند ها و سازمان ها دارد و در واقع ایجاد یک حس مشارکت و روابط ارزشمند بین برند و مشتری ها دارد. در انتخاب یک هدیه تبلیغاتی باید نهایت خلاقیت را بکار برد تا بتواند تاثیر گذاری خوبی را داشته باشد، یک هدیه تبلیغاتی لازم نیست حتما گرانقیت باشد بلکه باید کارآمد و قابل مصرف باشد. از مهمترین ویژگی های یک هدیه تبلیغاتی می توان به   کاربری بیشتر با صرف هزینه کمتر نسبت به سایر روش های بازاریابی اشاره کرد که  سرمایه گذاری بسیار مناسب و ارزشمند برای یک سازمان می باشد.

ادامه مطلب...

لامپ حشره کش برقی جدید | تک سبد

شما با استفاده از این محصول کارآمد می توانید تمامی حشرات اطراف خود را از بین ببرید و در هر محیط و در هر زمان از این محصول خارق العاده استفاده نمایید. این محصول با استفاده از سرپیچ های معمولی که بر سر خود دارد به کار خواهد افتاد و انرژی مصرفی بسیار کمی دارد. می توانید از لامپ ال ای دی حشره کش برقی زپ لایت 15 وات ZappLight LED 15W Mosquito Killer Lamp در طول شبانه روز استفاده نمایید.

ادامه مطلب...

بهترین دستگاه بخور گرم صورت | تک سبد

با بخور گرم آشنایی کانل دارید و می دانید که چقدر در درمان بیماری های می تواند یاری رسان شما باشد اما نکته ای که به آن توحه ندارید املاحی می باشد که با بخور بخاز شده و به پوست شما می چسبد. زمانی که قصد دارید پوست صورت خود را بخور گرم دهید باید از دستگاه هایی استفاده نمایید که استرلیزه باشد و شما بتوانید بعد از هربار استفاده دستگاه خود را بشویید و برای استفاده بعدی آماده سازید.

ادامه مطلب...