معرفی یکی از بهترین خردکنهای آشپزخانه

خردکن دستی پیاز و سبزی درجه یک چهار تیغه برا خرد نمودن و برش دادن انواع سبزیجات،صیفی جات،میوه جات و ... به کار میرود.تیغه های این محصول بسیار تیز بوده و میتواند انواع و اقسام میوه های دلخواهتان را به راحتی خرد نموده و به صورت یکسان برش دهد.


خردکن-دستی-اصل



بر روی درب این حصول سه سوراخ وجود دارد که میتوانید دستگیره ی اهرمی شکل این خرد کن دستی پیاز را به هر یک از آنها وصل نمایید و با حالتهای جهت عقربه ساعت،خلاف عقربه ساعت و با سرعت بالا مواد مورد نیازتان را خرد نمایید.




خردکن-همه-کاره


 تیغه های رشته کن و ورقه کن نیز میتواند بر روی درب محصول تعبیه گردد. این تیغه ها بسیار تیز بوده و ضدزنگ می باشند.با استفاده از این تیغه ها میتوانید بسیاری از مواد غذایی مانند سبزیجات،سیب زمینی،خیار،چغندر،شلغم،هویج،کدو و بسباری از سبزیجات دیگر را به راحتی رشته ای یا ورقه ای نمایید و سفره ی منزلتان را زیباتر از همیشه سازید. این تیغه ها برای تزیین غذا نیز مناسب بوده و میتواند به میوه ارایی و سفره آرایی های زیبای شما کمک نماید.


خردکن-همه-کاره



جهت جلوگیری از سر خوردن دستگاه بر روی سطح مورد نظر، در کف این سبزی خرد کن دستی کوچک پایه های چسبناکی وجود دارد که میتواند بر روی سطح مورد نظر بچسبد و دستگاه را کاملا فیکس و ثابت نگه دارد. این دستگاه را میتوان در منازل،رستورانها،هتلها و .. به کار برد و از کارایی فوق العاده ی آن لذت برد.طراجی ارگونومیکی بدنه و دستگیره ی اهرمی این محصول به شما امکان کار با دستگاه را برای ساعات متمادی میدهد بدون آنکه خسته شوید!


انواع-خردکن-دستی