نقش استفاده از تکنولوژی در فروش میناکاری تهران

 یکی از مهمترین جنبه های صنایع دستی در هر کشوری را می توان بعد فرهنگی آن دانست، در واقع صنایع دستی سفیر فرهنگ و هنر ملت ها می باشند و ایران ما دارای تعداد بسیار زیاد از این سفیر های بی ادعا می باشد.




با توجه به اینکه هنر های دستی می تواند تاثیر مثبت اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی چشمگیری داشته باشد اما می توان از این هنر ملی و بی ادعا برای بازتاب ذوق و اندیشه هنری ایرانی استفاده کرد.

 


هر چند در سال های گذشته به دلیل سبک زندگی مدرن تاثیرات منفی بر بازار تولید و فروش صنایع دستی از جمله میناکاری گذاشته شده اما مسئولان فعال در حوزه هنر های سنتی به دنبال راه هایی برای جان بخشی به این سفیران بی ادعا می باشند.




هنر میناکاری نیز در میان هنر های دستی سنتی در سال های اخیر دستخوش حوادثی قرار گرفته که مهمترین آنها در اثر رکود بازار ناشی از عدم مدیریت بازار فروش صنایع دستی بوده است.




باید به این نکته توجه کرد که برای زنده نگه داشتن هنر های دستی باید از نقش تکنولوژی چشم پوشی نکنیم، منظور از نقش تکنولوژی در صنایع دستی چه می تواند باشد.




هنر های دستی هنگامی این نقش را می گیرند که تماما به وسیله نیروی انسانی و با دست انجام شوند به عنوان مثال در تهیه میناکاری تهران همه مراحل طراحی و تولید این هنر ظریف باید توسط دست و استاد میناکار صورت بپذیرد.




سوال اینجاست که محصولات میناکاری که با دست و ابزار های دستی تولید می شوند و این محصولات زیبا نشان از ذوق هنري و خلاقيت فكري هنرمند میناکار را متجلی می کند،  نقش تکنولوژی در بازار خرید و فروش میناکاری تهران چه می تواند باشد.




شاید تناقص دست و ابزار های دستی با کامپیوتر و ماشین آلات برای شما گیج کننده باشد، اما استفاده از تکنولوژی و IT می تواند نقش تعیین کننده در شناساندن هنرهای دستی از جمله هنر میناکاری داشته باشد.




با توجه به اینکه هنرمندان میناکار تهران مخاطبان محصولات خود را خریداران در بازار های محلی، توریست ها و در نهایت دلالان هنر های دستی برای ارزیابی می کنند در امر فروش سود جزئی و ناچیزی برای آنها باقی می ماند.




در واقع این دلالان  و واسطه های می باشند که قیمت خرید میناکاری تهران را در بازار تعیین می کنند و این امر می تواند اثرات سوئی را در زمینه رشد و توسعه صنایع دستی از جمله میناکاری داشته باشد.




بنابراین با استفاده از تکنولوژی از جمله IT می توان به طور مستقیم و بدون واسطه هنر های صنتی از جمله میناکاری وارد بازار های فروش داخلی و خارجی شود و به این ترتیب با حذف واسطه ها این محصولات با قیمت واقعی به دست مصرف کنندگان برسد.




بنابراین می توان گفت تکنولوژی از جمله صنعت IT می تواند نقش تعیین کننده در بقای عمر صنایع دستی از جمله هنر زیبا و ظریف میناکاری داشته باشد و این هنر زیبا را از خطر فروپاشی نجات دهد.

 


بنابراین یک دوستدار هنر که در شهر اهواز زندگی می کند بدون در نگرانی از بعد مسافت و واسطه های بازار صنایع دستی محصول مورد نظر خود را انتخاب و تنها از طریق خرید اینترنتی میناکاری تهران صاحب اثر هنری دلخواه خود شود.




فروشگاه تک سبد با فراهم آوری شرایطی ویژه مجموعه کم نظیر از محصولات زیبا و ارزشمند میناکاری تهران را گرد هم آورده تا شما عزیزان بتوانید به طور مستقیم و بدون واسطه محصولات مورد نظر خود را تهیه نمائید.

 


 

حضور صنایع دستی از جمله میناکاری تهران در نمایشگاه های مجازی می تواند کمک بسزایی در محقق ساختن رونق بازار صنایع دستی در کشور و خارج از کشور که باعث ارزآوری و رونق بازار صنایع دستی داخلی می‌شود.

 

 

برای مشاهده تنوع محصولات میناکاری و خرید عمده میناکاری تهران به لینک زیر مراجعه نموده و از یک خرید راحت و مطمئن در کنار تخفیفات فصلی بهرمند شوید.

برای مشاهده و خرید کلیک کنید

 Ø®Ø±ÛŒØ¯