زیباترین ساعت دیواری میناکاری شده ایران کدام است؟

بدون شك ساعت ديواري يكي از ملزومات هر خانه و مكاني مي باشد حال آنكه شما با يك انتخاب مناسب مي توانيد از اين وسيله به عنوان يك اثر هنري گرانبها نيز بهره مند شويد.



زمان جز ارزشمند ترين دارايي هاي انسان است كه همواره از آن به به عنوان طلا يا كرده اند پس چه زيباست كه اين دارايي ارزشمند در قابي زيبا و در قالب ساعت ديواري ميناكاري متجلي گردد.



ساعت ديواري خاتم و فيروزه يكي از بهترين انتخابهايي است كه به كمك آن مي توان به اين هدف دست يافت تا زمان براي ما شكل زيبا به خود بگيرد.


 

در اين ساعت ارزشمند و زيبا تلفيقي از دو هنر مينا كاري و خاتم كاري مشاهده مي شود كه آن را به اثري چشم نواز تبديل كرده تا هر بيننده اي از ديدن آن لذت ببرد.



بهره گيري و استفاده از رنگ آبي روشن مينا در زمينه كار وهمچنين به كار بردن طرهاي زيباي خاتم به همراه نقاشي هاي بديع هنري در حاشيه ساعت و به عنوان قاب به شكوه و زيبايي اثر افزوده است.



تنوع رنگ در اين ساعت باعث شده كه استفاده از آن براي هر محيطي مناسب باشد.استفاده از رنگاهي رسمي با كنتراست زياد در كنار رنگهاي زنده تضاد زيبايي را به وجود آورده است.


 

با خرید ساعت دیواری میناکاری آن را تبدیل به هديه اي نفيس و ارزشمند كه علاوه بر زيبايي كارايي خاص خود را هميشه دارد.و مي تواند زينت بخش منزل و يا محل كار باشد.




قیمت این محصول: 85,000 تومان

اطلاعات بیشتر و خرید