با روکش صندلی ماساژور خستگی را از تن به در کنید!

با روکش صندلی ماساژور خستگی را از تن به در کنید!

خیلی از افراد در زندگی های امروزی به دلیل مشغله های زیاد و فرصت کم، نمی توانند باشگاه بروند یا ورزش کنند. و متاسفانه همواره دچار کمر درد و یا دردهای عضلانی و خستگی های مفرط هستند.


روکش صندلی ماساژور


مخصوصا برای شهرنشین ها و کسانی که روزانه ممکن است در ترافیک های فراوان و خسته کننده باشند هم خستگی های فراوانی را متحمل می شوند و هم آرامش اعصاب آنها به هم می ریزد. بدین منظور بهترین انتخاب استفاده از روکش صندلی ماساژور ماشین است که می تواند به شما در این امر کمک کند.


روکش صندلی ماساژور


یکی از ویژگی های مهم این روکش صندلی، قسمت گرمایشی آن است که می تواند در پشت کمر قرار گرفته و آن را گرم کند. بنابراین علاوه بر خستگی های عضلانی، در صورتیکه عضلات گرفتگی بر اثر سرما داشته باشد می تواند با این قسمت گرمایشی تسکین یابد.


روکش صندلی ماساژور


همچنین این ماساژور 9 روش ماساژ دارد که در 3 ناحیه کار می کند و 6 ویبراتور دارد. این 6 ویبراتور می تواند سرعت ماساژور را در 3 حالت کم، متوسط و زیاد تغییر داده و کنترل کند. تنها با فشار یک دکمه روی ریموت کنترل کافی است تا بتوانید آن را تنظیم کنید.


روکش صندلی ماساژور


برخی از روش های ماساژ این ماساژور را برمیشماریم. یکی از این حالت ها ماساژ مداوم در تمام نقاط دستگاه است یعنی تمام نقاط این روکش با هم شروع به کار می کنند و تمامی نقاط را ماساژ می دهند. حالت دیگر حالت مقطعی است بطوری که ویبره ها هر کدام به نوبت خاموش و روشن شده و در نواحی مختلف ماساژ می دهند.


روکش صندلی ماساژور




برای مشاهده و دریافت لینک فروش روکش صندلی ماساژور می توانید روی لینک زیر کلیک کنید.

قیمت : 199000 تومان

خرید محصول