چراغ باغچه ای خورشیدی ارزان قیمت

چراغ دیواری باغی خورشیدی سولار موشن با انرژی پاک و تجدید پذیر خورشید فعالیت می نماید. این لامپ انرژی خورشیدی ارزان قیمت برای محوطه های باز طراحی و تولید شده است. کاربری اصلی این چراغ خورشیدی دیواری ایجاد نماهای زیبا در محیط های بزرگ می باشد.


لامپ-سولار-خورشیدی


پنل سولار این محصول قادر به جمع آوری انرژی حاصل از نور خورشید در طی روز می باشد و در شب یا تاریک شدن هوا آن را به صورت انرژی الکتریکی صرف روشن شدن محوطه ی اطراف لامپ می نماید. باطری لیتیومی این لامپ سولار با ظرفیت 800 میلی آمپری خود قادر به ذخیره ی انرژی خورشیدی به مقدار زیاد می باشد.


لامپ-خورشیدی-سنسوردار


این لامپ طی 6 تا 8 ساعت شارژ میشود و با هر بار شارژ شدن قادر به فعالیت برای 8 تا 10 ساعت است. لامپ خورشیدی SOLAR MOTION SENSOR 20 LED LIGHT  دارای سنسور نوری است. این سنسور با تاریک شدن هوا لامپ را خود به خود روشن می نماید و با سپیده دم آن را خاموش میکند. دکمه ی خاموش-روشنی که بر روی بدنه ی لامپ قرار گرفته است به شما امکان تغییر وضعیت اتوماتیک یا دستی لامپ را میدهد.



لامپ-خورشیدی-باغ


این لامپ سولار بهترین گزینه برای مکانهایی است که دسترسی به برق یا امکان پذیر نیست یا بسیار مشکل می باشد. شما با نصب این لامپ دیگر متحمل هزینه های برق،کابل و سیم کشی و ... نخواهید شد. این محصول تنها با یک پیچ و دریل بر روی دیوار نصب میگردد.


لامپ-خورشیدی-باغ


وزن سبک و ابعاد کوچک، آن را به یک محصول قابل حمل تبدیل نموده است که میتوانید آن را هر جایی که مایل بودید نصب نمایید. از دیگر ویژگی های این لامپ زیبا میتوان به قابلیت ضدآب، جنس بدنه ی محکم، 20 عدد لامپ ال ای دی و صرفه جویی در انرژی اشاره کرد.


چراغ-خورشیدی-سنسوردار