استفاده از دستگاه بخور در فصول سرد سال

 با شروع فصل های سرد سال و با توجه به شرایط آب و هوایی حاکم بر این فصول بسیاری از افراد دچار خشکی پوست می شوند و به دنبال راه حلی برای تامین رطوبت پوست می باشند.


یکی از بهترین و ارزان ترین راه های تامین رطوبت پوست استفاده از بخار آب می باشد. بخار آب گرم بر روی لایه شاخی پوست موثر می باشد و موجب افزایش رطوبت سطح پوست می شود.


با خرید دستگاه بخور صورت می توانید رطوبت پوست خود را تامین کنید و برای نتیجه گیری بهتر لازم است بعد از بخور صورت حتما پوست خود را با یک مرطوب کننده خوب ماساژ دهید.



دستگاه بخور صورت خانگی، یک راه حل مناسب برای تامین رطوبت پوست در فصل های پاییز و زمستان می باشد که می توان در هنگام بخور از روغن های گیاهی در آب دستگاه استفاده کرد تا نتیجه بهتری بگیریم.




بخار آب گرم به شما برای رفع خشکی پوست کمک می کند و به شما پوستی شاداب و با طراوت هدیه می دهد، با استفاده دو یا سه در هفته می توانید نتیجه این کار را ببینید.



گاها تصوراتی مبنی بر تاثیر بخور بر منافذ باز پوست  می باشد که اساسا اشتباه می باشد و بخور دادن موجب بسته شدن منافذ باز صورت نمی شود.



شما می توانید با تهیه یک دستگاه بخور گرم در فصل زمستان از سلامت پوست و سینوس های خود محافظت کنید، و با داشتن پوستی سالم و شاداب اعتماد بنفس بیشتری پیدا کنید.

 

 

دستگاه بخور گرم صورت هایتک High Tech NTA Facial Sauna امکان بخور کامل صورت، دهان و بینی را به شما می دهد. 




برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده تنوع محصولات به وب سایت تک سبد مراجعه نمائید. خرید محصول اصل و با کیفیت یکی از صدها مزیت خرید از تک سبد می باشد.

برای مشاهده و خرید به لینک زیر مراجعه نمائید

قیمت : 49000 تومان

اطلاعات بیشتر و خرید