چراغ خیابانی سولار هوشمند با قابلیت ذخیره انرژی

یکی از موثرترین و بهترین انرژی های تجدید پذیر و پایدار انرژی خورشیدی می باشد. انرژی خورشیدی در بسیاری از موارد میتواند جایگزین برق باشد و برای اهداف گوناگون استفاده شود. تولید چراغ های سولار خورشیدی یکی از مهم ترین اهداف می باشد.


چراغ-سولار-سنسوردار


چراغ سولار خورشیدی مدل SOLAR MOTION SENSOR 20 LED LIGHT  یک سیستم روشنایی است که منبع انرژی خود را از خورشید دریافت میکند. پنل یا سلول خورشیدی که در این محصول به کار  رفته است وظیفه ی دریافت انرژی خورشیدی را در طول روز دارد.


لامپ-خورشیدی-دیواری


پنل سولار این لامپ سولار خورشیدی انرژی خورشیدی جمع آوری شده را به باطری چراغ انتقال میدهد و با تاریک شدن هوا موجب روشن شدن محوطه ی اطراف لامپ میگردد. این لامپ برای نصب در محوطه و مکانهای باز مانند باغ،محوطه ی انبار و مراکز تشریفاتی و ... بسیار مناسب می باشد و بهتر است در مسیر تابش نور آفتاب قرار بگیرد.



لامپ-خورشیدی


این لامپ دیواری خورشیدی دارای سنسور نوری و حرکتی است. سنسور نوری با تاریک شدن هوا لامپ را روشن نموده و هنگام صبح آن را به صورت خودکار خاموش می نماید. سنسور حرکتی نیز با تردد افراد یا نزدیک شدنشان به لامپ فعال شده و لامپ را با قدرت بیشتری روشن می نماید.


لامپ-خورشیدی-باغچه


این محصول ضد آب بوده و دارای استاندارد ip65 می باشد. این لامپ از جنس پلاستیک و مواد abs است و دارای مقاومت بسیار بالایی می باشد. بر روی لامپ سولار یک کلید خاموش/روشن قرار دارد که میتوانید حالت آن را به دستی یا خودکار تبدیل نمایید.


لامپ-خورشیدی-باغچه