هندزفری مدل سمعکی تک گوش

هندزفری بلوتوثی حلزونی طرح سامسونگ مدل Bluetooth Headphone S530 یکی از کوچک ترین و سبک ترین هندزفری های موجود در بازار می باشد. این محصول داخل گوش قرار گرفته و کاملا مخفی میشود. ابعاد این هندزفری 15*16*28 میلی متر و وزن آن 6 گرم است.


هندزفری-بادیگاردی-ارزان


این هندزفری بلوتوثی حلزونی به صورت همزمان به دو دستگاه متصل میشود. این محصول مشابه با هندزفری های ایرپاد است و از طراحی زیبا و ظریفی بهره میبرند. مدت زمان شارژ کامل این هندزفری 2 ساعت بوده و زمان مکالمه پس از شارژ کامل 4 ساعت می باشد.


هندزفری-بادیگاردی-ارزان


همچنین زمان آماده به کار این محصول 120 ساعت است. این هندزفری طرح سامسونگ با سیستم عاملهای اندروید و ios سازگار بوده و صدا را به صورت کاملا شفاف و بدون نویز و پژواک پخش می نماید.


هندزفری-بادیگاردی-اصل


از دیگر مدل هندزفری های با کیفیت میتوان به هندزفری بادیگارد فشن مدل fashion bodyguard headset OKU-05 اشاره کرد. با خرید اینترنتی هندزفری بادیگاردی فشن میتوانید صاحب یک محصول با کیفیت و قدرتمند شوید. این محصول به صورت سیم دار طراحی شده و تک گوش می باشد. این محصول از طریق پورت 3.5 میلی متری دستگاه های مختلف متصل میشود.



هندزفری-بادیگاردی-موبایل


با استفاده از این هندزفری با کیفیت میتوانید به راحتی به موزیک گوش داده یا مکالمه نمایید. طول سیم هندزفری بادیگارد فشن مدل OKU-05 110 سانتی متر و وزن آن 13 گرم می باشد. میکروفون این محصول از نوع داخلی بوده و حالت آن سمعکی می باشد. قسمت بالایی گوش به صورت شفاف طراحی شده است و از فاصله ی دور چندان قابل مشاهده نیست.


هندزفری-بادیگاردی-اصل