خرید اینترنتی رومیزی قلمکاری اصفهان | تک سبد

قلمکاری هنری که با رنگ و پارچه درگیر می باشد، یک هنر سنتی برای چاپ نقوش مختلف بر روی پارچه هایی از جنس پنبه، کرباس، چیت و ..... هنری زیبا و چشم نواز که زینت بخش خانه های شما می باشد.



هنر قلمکاری به هنر چیت سازی نیز معروف می شود که علت آن استفاده از پارچه های چیت در تولید این اثر هنری می باشد. اوج این هنر در زمان صفویه می باشد که اکثر لباس های زنان و مردان با پارچه قلمکار تهیه می شده است.



 

در هنر قلمکاری با استفاده از مهرهای چوبی نقش و نگارهای زیبا و چشم نواز به وسیله رنگ های سنتی و اصیل بر روی پارچه نقش می بندد.




پارچه های قلمکاری به سبک شرقی درست می شوند و در واقع هنر قلمکاری یک هنر شرقی می باشد. هنری که در حال حاضر در شهر اصفهان بیشترین کارگاه های تولیدی را دارد.

 



اگر شما نیز به شهر اصفهان سفر کنید در بازار های سنتی این شهر محصولات متنوعی از قلمکاری را مشاهده می کنید و پیشنهاد ما به شما خرید سفره قلم کار می باشد که یک راهورد زیبا از این شهر می باشد.




استفاده از صنایع دستی می تواند زیبایی را به خانه های شما بیاورد و حس خوب هنر که می تواند روح زندگی را نوازش کند. با استفاده از یک رومیزی قلمکاری اصفهان می توانید یک میز ساده را به زیبایی بیاراید.




با توجه به تنوع طرح های مورد استفاده در پارچه های قلمکاری، محصولات متنوعی با استفاده از پارچه های قلمکاری تولید می شود از جمله انواع کیف های دستی و لباس های سنتی.



 

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده تنوع محصولات به وب سایت تک سبد مراجعه نمائید. خرید محصول اصل و با کیفیت یکی از صدها مزیت خرید از تک سبد می باشد.

برای مشاهده و خرید به لینک زیر مراجعه نمائید

اطلاعات بیشتر و خرید