یک هدیه تزیینی بی‌نظیر از اصفهان

قلمکاری یکی از هنرهای اصیل و نسبتا قدیکی ایرانی است که قدمت آن به عهد صفویه برمی گردد که از این طرح روی لباس‌ها، پرده‌ها و سفره های خود استفاده می کردند.


قلمکاری


امروزه این هنر در پاچه‌ها و سفره‌های قلمکاری به کار می‌رود و بیشتر جنبه تزیینی و هنری دارد و برای تزیین و زیبایی بخشیدن به محیط خانه و کار می‌توان از این هنر نفیس و ارزنده بهره برد.


بته جقه


خاستگاه این هنر عالی، دستان توانمند و هنرساز هنرمندان پرآوازه اصفهانی است. آنها با از بین بردن آهار و مواد زائد پارچه، نخودی کردن زمینه پارچه و چاپ کردن طرح‌های هنری مانند بته جقه روی پارچه یک سفره قلمکاری زیبا را خلق می کنند.


اصل


در اصفهان فروشگاه‌ها و واسطه های زیادی در این زمینه فعالیت می‌کنند و سفره و رومیزی قلمکاری اصفهان عرضه می‌کنند ولی مشتریان در پی فروشگاهی هستند که بتواند این محصول را با ضمانت و با کیفیت عالی به آنها عرضه کند.


سفره قلمکاری اصفهان


فروشگاه تک سبد اصفهان با حذف واسطه‌ها و عرضه سفره و رومیزی قلمکاری اصل و باکیفیت موفق شده است که اعتماد بسیاری را از مخاطان را جلب کند و خاطره خوشی را از خرید در ذهن آنان حک کند.


رومیزی قلمکاری


سفره قلمکاری این فروشگاه با ابعاد 100*100 سانتی متر و در طرح‌های مختلف بسیار زیبا و چشم نواز است. این سفره‌ها از جنس پنبه و کاملا طبیعی است و به همین خاطر لطافت خاصی هم دارد.


رومیزی قلمکاری اصفهان


رنگ‌هایی که در این سفره‌های نفیس و ارزنده به کار رفته است، کاملا طبیعی است و طرح‌ها با استفاده از شابلون چوبی روی پارچه‌ها نقش بسته است و به همین خاطر افت رنگ به هیچ عنوان مشاهده نخواهد شد. شرایط شستشو این سفره، در آب با دمای زیر 30 درجه سانتی گراد است.


سفره قلمکاری اصل اصفهان


قیمت استثنایی محصول: 39000 تومان

خرید محصول