با پاوربانک خورشیدی سولار آشنا شوید!

با پاوربانک خورشیدی سولار آشنا شوید!


پاوربانک سولار


یکی از منابع مهم و لایزال انرژی، انرژی خورشیدی  است که هیچ وقت تمام نمی شود و همیشه هم در دسترس است و لازم نیست برای بدست آوردن آن نگران باشید.


پاوربانک سولار


از طرفی یکی از دغدغه های انسان امروزی استفاده مداوم از تلفن همراه و مسلما شارژ کردن آن است. به حدی مساله ی تلفن همراه برای برخی افراد حاد است که هیچ وقت دست به اعمال ماجراجویانه و یا سفر به اعماق طبیعت نمی زنند چرا که آنجا اثری از برق نبوده و بنابراین نمی توانند موبایل خود را برای مقاصد مختلف شارژ کنند.


پاوربانک سولار


اما ما برای شما پیشنهادی داریم. با پاور بانک خورشیدی دیگر نگران شارژ موبایل خود نباشید و با خیال آسوده به هر کجا که می خواهید بروید. به راحتی و همه جا از آن استفاده کرده و پاور بانک را با نور خورشید شارژ کنید. 


پاوربانک سولار


البته پاوربانک کابل برای اتصال به برق نیز دارد اما خصیصه ی اصلی این محصول، داشتن یک صفحه خورشیدی است که در طول روز می تواند انرژی خود را از خورشید تامین کند و برای شارژ کردن تلفن همراه شما آماده باشد.


پاوربانک سولار


همچنین این پاور بانک 20 عدد لامپ LED نیز دارد که در جاهای تاریک و یا شب هنگام محیط را روشن نگه داشته و شما را از تاریکی نجات می دهد. این لامپ ها دارای سه حالت کم نور، پر نور و چشمک زن بوده و توسط یک سوییچ می توانید بین این سه حالت شیف کنید.


پاوربانک سولار


این دستگاه دارای دو عدد خروجی با جریان های 5V-1A و 5V-2A بوده و برای شارژ انواع دستگاه های USB مناسب است.


پاوربانک سولار



برای مشاهده و دریافت قیمت پاور بانک خورشیدی روی لینک زیر کلیک کنید.

قیمت : 69000 تومان

خرید محصول