خرید اینترنتی بند رخت تاشو ضد زنگ ارزان در تهران

با توجه به سبک زندگی مدرن و فضای کم محل زندگی می توان مشکل خشک کردن لباس های شسته شده را به عنوان یکی از اساسی ترین مشکلات خانواده ها عنوان کرد. بنابراین پیدا کردن روش مناسب برای خشک کردن لباس ها می تواند نقش تعیین کننده ای در حفظ سلامت خانواده داشته باشد.

 


در گذشته استفاده از بند رخت های سنتی باب به دلیل داشتن یک حیاط بزرگ امری میسر و ممکن بوده است، ولی در حال حاضر با وجود تراس کوچک یا یک حیاط مشترک امکان استفاده از بند رخت های سنت را مشکل و غیر ممکن می سازد.

 

طراحان خلاق در زمینه لوازم خانگی، با توجه به شرایط اقدام به طراحی و تولید بند رخت های آپارتمانی کرده اند که دارای انواع مختلفی می باشد از جمله بند رخت تاشو آپارتمانی، بند رخت ریلی، بند رخت چتری و غیره.



بند رخت تاشو فلزی که یکی از بهترین نمونه های بند رخت آپارتمانی می باشد که به دلیل دارا بودن ابعاد کوچک و جنس بدنه آن کاربری این محصول را راحت کرده است. جنس بدنه این محصول باید از نوع فلز ضد زنگ باشد که در اثر رطوبت لباس های شسته شده دچار زنگ زدگی نشود.



هنگام خرید یک بند رخت آپارتمانی ارزان، باید به ابعاد این محصول هنگام باز شدن و همچنین در زمان بسته شدن توجه داشت که متناسب با نیاز ما باشد همچنین جنس بدنه که بهتر است از آلومنیوم یا استیل باشد که ضد زنگ باشد.



یک بند رخت تاشو باید در قسمت پایه دارای قطعات پلاستیکی باشد که هنگام قرار گرفتن بر روی سطوح سرامیکی دچار لغزش نشود و بند رخت آسیب نبیند. همچنین بند رخت های تاشو دارای قطعات فلزی در اطراف هستند که امکان تعیین زاویه رخت آویز های بالایی را تنظیم نمایید.

 

استفاده از بند رخت های تاشو حتی برای خانه های با حیاط بزرگ نیز می تواند کاربرد داشته باشد، بخصوص برای زمان هایی که به دلیل بارندگی امکان خشک شدن لباس ها در فضای بیرونی خانه وجود ندارد با استفاده از این بند رخت می توان به راحتی در فضای اتاق لباس های شته شده را خشک کرد.

 




برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده تنوع محصولات به وب سایت تک سبد مراجعه نمائید. خرید محصول اصل و با کیفیت یکی از صدها مزیت خرید از تک سبد می باشد.

برای مشاهده و خرید به لینک زیر مراجعه نمائید

قیمت : 99000  تومان

اطلاعات بیشتر و خرید