جعبه جواهرات خاتم کاری هدیه ای زیبا و ماندگار

صنایع دستی می تواند به عنوان بهترین هدیه برای کسانی باشد که دوستدار هنر می باشند، از جمله صنایع دستی که بسیار مناسب برای هدیه می باشند می توان به انواع زیورآلات فیروزه کوبی، محصولات میناکاری و محصولات خاتم کاری می باشد.

 



برای تولید صنایع دستی نیاز به خلاقیت و توانایی زیبا شناسی می باشد و ایجاد طرح های متنوع و پیاده سازی این طرح ها و تولید محصولات متنوع که بتواند دیدگان هر بیننده ای را به خود خیره سازد.




یکی از هنرهای دستی ایران زمین، هنر خاتم کاری می باشد که به سر پنجه هنرمندان اصفهانی به زیبایی پیاده سازی می شود و تنوع محصولات این هنر زیبا بسیار می باشد.

 


صنایع دستی می تواند نقش عمده ای در توسعه و رونق اقتصادی کشور ما داشته باشد و در واقع زمینه مناسبی برای جذب توریست و صادرات این محصولات به سایر کشورهای جهان می باشد.




هنر های دستی در واقع تلفیقی از زیبایی هنر و تکنولوژی صنعت می باشد که می تواند تاریخ و فرهنگ کشور را به خوبی حفظ کند. هنر خاتم کاری که یکی صنایع دستی اصیل شهر اصفهان می باشد توانسته است سهم خوبی از بازار صنایع دستی این شهر را به خود اختصاص دهد.




اگر شما به دنبال تهیه هدیه ای ویژه و ارزنده برای دوستان خود هستید، جعبه جواهرات خاتم کاری می تواند بهترین گزینه باشد، هدیه ای اصیل و زیبا که علاوه بر جنبه تزئینی، کاملا کاربردی می باشد.




جعبه خاتم کاری جواهرات، یک جعبه چوبی زیبا می باشد که با هنر خاتم کاری به زیبایی تزئین شده و برای نگهداری انواع زیورآلات و جواهرات بسیار مناسب می باشد. این هدیه بسیار مناسب برای خانم های مشکل پسند می باشد.




برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده تنوع محصولات به وب سایت تک سبد مراجعه نمائید. خرید محصول اصل و با کیفیت یکی از صدها مزیت خرید از تک سبد می باشد.

برای مشاهده و خرید به لینک زیر مراجعه نمائید

قیمت : 21900 تومان

خرید محصول