خرید بشقاب میناکاری سوغاتی نفیس اصفهان

سفرهای نوروزی همراه با خرید سوغاتی از جمله سوغاتی های خوردنی و صنایع دستی جذاب می باشد، بنابراین علاوه بر شناخت نواحی گردشگری، شناخت سوغات هر منطقه ای می تواند منجر به یک سفر دلپذیر شود.



شهر اصفهان که یکی از جاذبه های گردشگری ایران محسوب می شود علاوه بر مکان های تاریخی دارای صنایع دستی متنوعی می باشد.




یکی از مهمترین صنایع دستی شهر اصفهان، هنر میناسازی یا میناکاری اصفهان می باشد که در واقع این شهر مهد رشد و ترقی این هنر زیبا و اصیل می باشد.




بشقاب میناکاری اصفهان یکی از انواع صنایع دستی این شهر می باشد که با خرید آن می توان یادآوری گنبد های فیروزه ای شهر اصفهان رابرای خود یادکار ببریم.

 



با توجه به اینکه در شهر اصفهان کارگاه های متعدد میناکاری در اصفهان وجود دارد شما با ورود به بازار های سنتی این شهر شاهد فروش بشقاب میناکاری با قیمت مناسب می باشید.




میناکاری اصفهان با توجه به اینکه توسط هنرمندان چیره دست اصفهانی تولید می شود همه استاندارد های لازم برای تولید یک محصول فاخر رعایت می شود.




برای خرید محصولات میناکاری اصفهان نیاز به سفر به این شهر نمی باشد، شما می توانید با مراجعه به وب سایت تک سبد با مشاهده تنوع محصولات میناکاری، اقدام به خرید محصول مورد نظر خود کرده.




برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید عمده بشقاب میناکاری اصفهان به لینک زیر مراجعه نمائید. خرید محصول اصل و با کیفیت یکی از صدها مزیت خرید از تک سبد می باشد.

برای مشاهده و خرید به لینک زیر مراجعه نمائید

قیمت :  89000 تومان

خرید