فروش ویژه ساعت مچی هوشمند طرح اپل | تک سبد

اگر شما هم از آن دسته افراد می باشید که دائما گوشی خود را فراموش می کنید یا علاقمند به گوش دادن موزیک هستید و یا اینکه به فکر سلامتی خود می باشید با ما همراه باشید با معرفی یک گجت پوشیدنی که تمام نیاز های شما را تامین کند.

 



ما برای برطرف کردن این نیاز های شما، ساعت هوشمند طرح اپل را معرفی می کنیم، یک ساعت با توانایی های بالا که می تواند نیازهای شما را برطرف نماید.




شما با خرید ساعت هوشمند طرح اپل، با اتصال گوشی هوشمند خود به آن می توانید با فعال کردن گزینه آنتی لاست می توانید از جا گذاشتن گوشی خود در امان باشید.




یکی از مهمترین ویژگی های این محصول قابلیت گام شمار، محاسبه مسافت، محاسبه کالری مصرف شده می باشد که با توجه به آنها می توانید یک برنامه ریزی خوب برای سلامتی خود داشته باشید.




این ساعت با دارا بودن ظاهر زیبا و با کیفیت، قابل استفاده توسط خانم ها و آقایان می باشد و این محصول سازگار با سیستم عامل اندروید با امکانات بیشتر و سازگار با  اپل با امکانات کمتر می باشد.




این ساعت های مچی هوشمند دارای قابلیت پشتیبانی از سیم کارت را دارا می باشند و  امکان پاسخ گویی به تماس ها و پیام ها در صورت اتصال بلوتوثی با گوشی تلفن همراه را دارا می باشند.


با توجه به برخی از توانایی های این محصول می توان گفت قیمت ساعت هوشمند طرح اپل نسبت به نمونه های اصلی آن بسیار کمتر می باشد در حالی که دارای قابلیت های فراوانی می باشد.



 

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید اینترنتی ساعت مچی هوشمند طرح اپل به لینک زیر مراجعه نمائید. خرید محصول اصل و با کیفیت یکی از صدها مزیت خرید از تک سبد می باشد.

برای مشاهده و خرید به لینک زیر مراجعه نمائید

قیمت :  239000 تومان

اطلاعات بیشتر و خرید