فروش عمده سفره قلمکار اصفهان ارزان قیمت | تک سبد

یکی از انواع چاپ سنتی بر روی پارچه، قلمکاری یا چیت سازی می باشد، هنری که مهد رشد و ترقی آن در اصفهان بوده است و اوج پیشرفت این هنر در دوران صفویه می باشد که این شهر پایتخت کشور بوده است.




قلمکاری که هنر چاپ بر روی پارچه می باشد در ابتدا به وسیله قلم و رنگ بر روی پارچه به صورت دستی پیاده سازی میشده که به تدریج و با افزایش تقاضا به منظور افزایش میزان تولید از روش مهر چوبی برای چاپ بر روی پارچه ها استفاده می شود.




پارچه های مورد استفاده برای قلمکاری از جنس کتان، کرباس، چیت و ابریشم می باشد که در انتخاب پارچه باید از نوع نخی باشد تا نقش بهتر بر روی آن ایجاد شود.




رومیزی قلمکاری اصفهان یکی از انواع محصولات قلمکاری اصفهان می باشد که می تواند زیبایی دو چندانی به میز شما بخصوص میز هفت سین شما بدهد.




طرح های مورد استفاده در پارچه های قلمکاری بسیار متنوع می باشد از جمله مناظر تاریخی، جانوران اهلی و وحشی، مینیاتور، شکارگاه‌های صنعتی، رامشگران و نوازندگان، گل و بوته و اسلیمی.




استفاده از سفره های قلمکار به جای سفرههای پلاستیکی و یکبار مصرف می تواند انتخاب آگاهانه ای باشد که به سطح سلامت جامعه و محیط زیست می تواند کمک بسزایی داشته باشد.




با ورود به بازار های سنتی اصفهان شما شاهد تنوع محصولات تولید شده با پارچه های قلمکار می باشید که زیبایی چشم نوازی داشته و دل هر بیننده ای را می رباید.

 



برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید عمده سفره قلمکار اصفهان به لینک زیر مراجعه نمائید. خرید محصول اصل و با کیفیت یکی از صدها مزیت خرید از تک سبد می باشد.

برای مشاهده و خرید به لینک زیر مراجعه نمائید

اطلاعات بیشتر و خرید