شیلنگ جادویی مجیک هوز

در هنگام خرید شیلنگ مهم ترین مولفه٬ اندازه شیلنگ است٬ شیلنگ جادویی مجیک هوز در اندازه و رنگهای مختلف طراحی شده است و شما بنا به نیاز خود میتوانید هر اندازه ای را که خواستید سفارش دهید.


شیلنگ جادویی اصل


شیلنگ جادویی مجیک هوز در سه اندازه مختلف و دو رنگ سبز و آبی طراحی شده است٬ اندازه های مختلف شیلنگ مجیک هوز: ۵متر، ۷.۵ متر و ۱۰ متر است٬ که هر کدام از این شیلنها قابلیت افزایش طول تا سه برابر حالت اول را دارند٬ یعنی شیلنگ ۵ متری به ۱۵ متری٬ شیلنگ ۷.۵ متری به ۲۲ متری و شیلنگ ۱۰ متری به ۳۰ متری تبدیل میشود و قیمت آن بر اساس اندازه های مختلف٬ متفاوت است و هرچه طول آن بیشتر باشد٬ قیمت آن نیز بیشتر است.


شیلنگ جادویی xhose


شیلنگ جادویی ساخت کشور چین و ساخته شده با تکونولوژی نانو٬ پلاستیک ومواد خاص است٬ شیلنگ جادویی از یک لایه انعطاف پذیر درونی و یک لایه تاشو بیرونی ساخته شده است.


شیلنگ جادویی ایکس هوز


این محصول با کمترین وزن(۴۵۰ گرم) بیشترین طول را دارد و برخلاف شیلنگهای معمولی فضای بسیار کمی را اشغال میکند و حتی در محیط های کوچک آپارتمانی هم به سادکی قابل نگه داری است. این شیلنگ یک آبپاش با کیفیت و همه کاره دارد٬ که ۸ مدل خروجی پرتاب آب دارد. جمع آوری شیلنگ مجیک هوز به صورت خودکار با قطع جریان آب اتفاق می افتد.


خرید شیلنگ آب جادویی


با خرید شیلنگ جادویی ارزان به قیمت ۲۱۰۰۰ تومان از امکانات ویژه ی آن بهره مند شوید.

قیمت:21000 تومان

خرید محصول