ساعت دیواری فانتزی پلی استر

ساعت دیواری همواره جایگاه ویژه ای در زندگی روزمره ما دارد، چرا که نبض زندگی در اختیار زمان است، علاوه بر اینکه یک ساعت دیواری یک وسیله کاربردی و مهم است، در دکوراسیون منزل نیز نقش موثری دارد بخصوص اگر ساعت خریداری شده فاتتزی باشد.


ساعت دیواری لوکس


دیوارهای خالی منزل را یک ساعت دیواری لوکس نگین دار میتواند زینت ببخشد زیرا ساعت دیواری فانتزی و زیبای  استخوانی رنگ هارمونی عجیبی با تمامی رنگ ها و بافت های دیوار دارد و با هر دکوراسیونی متناسب است، بخصوص که نگین های آبی کریستالی در  حاشیه آن تعبیه شده که بتواند علاوه بر زیبا جلوه دادن خود ساعت، نور را در محیط منعکس کند و سبب مجلل و باشکوه شدن فضای داخلی منزل گردد.


ساعت دیواری پلی استر


ساعت دیواری ایرانی پلی استر فقط و فقط به یک باتری قلمی برای تغذیه نیاز دارد ولی با این حال موتور روانگردی را داراست که با همین یک باتری هم کاملا بی صدا کار میکند و دوام زیادی نیز دارد.


ساعت دیواری نگین دار 


بی صدا بودن یک مزیت برای ساعت به شمار میرود زیرا تعداد این گونه ساعت ها اندک است ولی طرفداران بسیاری دارد، چرا که همه ی افراد به دنبال کسب آرامش در منزل به دور از صداهای آزار دهنده همچون تیک تاک ساعت هستند.


ساعت دیواری ایرانی پلی استر


قیمتی که بر روی یک کالا یا یک ساعت گذاشته میشود، مسلما بسته به قابلیت، کیفیت، جنس و زیبایی آن میباشد. با این وجود ساعت دیواری پلی استر با این که همه ی مشخصه های کیفی و زیبایی را دارد ولی با کمترین بهای ممکن یعنی تنها 111000 تومان با 11 درصد تخفیف  قیمت گذاری شده است.


خرید


ساعت دیواری فانتزی