ساعت تبلیغانی یک هدیه تبلیغاتی بدون زمان

با شنیدن اسم ساعت٬ اولین چیزی که به ذهن ما میرسد زنان است٬ زمان برای ما اهمیت بسیار زیادی دارد و ما کارهای خود را بر اساس زمان برنامه ریزی میکنیم٬ اهمیت زمان باعث میشود که ساعت به عنوان هدیه تبلیغاتی یک گزینه مناسب باشد٬ ساعت تبلیغاتی یک هدیه بدون زمان است و تا زمان زیادی در ذهن مشتری باقی میماند٬ پس ساعت محل مناسبی برای درج لگو شرکت شما است.ساعتها انواع گوناگونی دارند مانند: دیواری٬ مچی زنانه و مردانه٬ رومیزی٬ هوشمند و...


بهترین هدایای تبلیغاتی


با درج لگو شرکت خود بر روی ساعتها هرثانیه جلوی دید مشتری قرار میگیرید و باعث بیشتر دیده شدن برند شما میشود و تبلیغ شما موثر تر میشود.



ساعت مچی هوشمند طرح اپل مدل A1:

ساعت مچی هوشمند دارای امکانات زیادی است٬ مانند: پشتیبانی از سیم کارت٬ بلوتوث٬ تقویم٬ آلارم٬ آنتی لاست٬ دوربین٬ پدومتر برای اندازه گیری تعداد قدم و مسافت طی شده٬ امکان استفاده از شبکه های اجتماعی توییتر٬ فیس بوک و واتس آپ در صورت نصب سیم کارت.


خرید هدایای تبلیغاتی

قیمت:99000 تومان

خرید محصول


ساعت دیواری مارال11، قاب فیروزه ای:

این ساعت دارای ابعاد۳۴*۳۴ سانتی متر و وزن ۷۹۰ گرم است٬ دارای صفحه نمایش سفید٬ قاب و اعداد فیروزه ای رنگ است و موتورش از نوع روانگرد بی صداست.


هدایای تبلیغاتی خلاقانه

قیمت: 79000 تومان

خرید محصول


ساعت رومیزی شماته دار قلب صورتی:

این ساعت زنگ دار مدل فانتزی قلب یک هدیه تبلیغاتی خاص است و مناسب برای زیبایی دکوراسیون منزل شما میباشد. دارای ابعاد ۴.۵*۸.۵*۱۲ سانتی متر و رنگ صورتی ملایم است٬ جنس بدنه آن هم فلزی است.


هدایای تبلیغاتی خاص

خرید محصول

فروشگاه اینترنتی تک سبد ارائه دهنده ی انواع هدایای تبلیغاتی برای انواع سلیقه هاست. برای خرید هدیه تبلیغاتی به سایت تک سبد مراجعه کنید و با خرید این هدایا از امکان درج لگو بر روی آنها بهره مند شوید.