دستبند سلامت هوشمند ارزان M2

شرکت ها و کمپانی های زیادی در این عرصه فعالیت خود را از سال های گذشته آغاز نموده اند و هر روزه سعی در ارائه محصولی به روز و توانایی همگام پذیری بیشتر با جسم و سلامت انسان داشته اند.


مچ بند سلامت


همیشه محصولاتی که در زمینه سلامت و مخصوصا تکنولوژی روز دنیا ارائه می شود گران قیمت و قابل دسترس نبوده است.

 

ساعت

 

ساعت هوشمند سلامتی m2 با قابلیت گام شماری و تعیین میزان مصرف کالری در طول مانند یک مچ بند بر روی دست شما قرار می گیرد و شما از آخرین وضعیت ضربان قلب، فشار خون و ... آگاه  می سازد. علاوه بر تعیین وضعیت سلامتی شما قابلیت همگام سازی با تلفن همراه شما نیز دارد.

 

ساعت لمسی

 

این مچ بند هوشمند با استفاده از بلوتوث تلفن همراه شما به تلفن همراه شده متصل شده و اعلان های مختلفی همچون آلارم بیدار باش، پیام متنی، پیام و اعلان های شبکه های اجتماعی، وضعیت تماس و پاسخ دهی و ... در اختیار شما می گذارد.

 

مچ بند

 

این امکانات همه در سایز یک دستبند ساده و سبک قرار گرفته است و بسیار سبک و زیبا طراحی شده است و قابلیت تغییر بند دسته مچ بند سلامت m2 وجود دارد.

 

 

مچ بند سلامت m2

در میان ساعت ها و مچ بند های سلامتی کی وارد بازار شده است، می توان یکی از محبوب ترین آن ها در میان رقبای خود توانسته پیشی بگیرد و با قیمت مناسب، کیفیت ساخت و کارآیی فراوانی که از خود نشان داده است به شما دوستان معرفی نمود، ساعت هوشمند m2، یک ساعت ارزان اما با کیفیت.


ساعت هوشمند m2


ساعتی که با داشتن آن توانسته اید با یک تیز چند نشان را هدف بگیرید و خواسته های خود را از آن به دست آورید.

  جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول


قیمت 95.900 تومان


خرید محصول

دس