خرید شیلنگ جادویی xhose از فروشگاه اینترنتی تک سبد

همیشه برای شستشوی شیشه ها٬ نقاط کور و غیر قابل دسترس٬ حیاط منزل٬ اتومبیل و آبیاری گیاهان بدنبال یک شیلنگ بسیار بلند بوده اید٬ و البته همیشه نگرانی از بابت نگه داری شیلنگهای بسیار بلند در محیطهای کوچک آپارتمانی را داشته اید٬ چون شیلنگ های بلند فضای زیادی را اشغال میکنند و باعث نامرتبی و به هم ریختگی محیط میشوند.


شیلنگ جادویی اصل


پیشنهاد ما برای رهایی از این مشکلات خرید شیلنگ جادویی xhose از فروشگاه اینترنتی تک سبد است. شاید بگویید چرا تک سبد؟؟ چون در بازار و فروشگاه های اینترنتی٬ نمونه های تقلبی این شیلنگ وجود دارد٬ که اسباب بازی بیش نیستند و بی کیفیت هستند و بعد از مدتی باید آن را دور انداخت. اما تک سبد شیلنگ جادویی اصل را تنها به قیمت ۲۱۰۰۰ تومان در اختیار شما عزیزان قرار داده است.


شیلنگ جادویی xhose


این شیلنگ ساخت کشور چین است و بدنه آن از الیاف مصنوعی تقویت شده ساخته شده است. این شیلنگ به صورت کاملا خودکار افزایش طول پیدا میکند و از طول ۵ به ۱۵ متر تبدیل میشود.این افزایش طول به محض جریان پیدا کردن آب در شیلنگ اتفاق می افتد و میزان افزایش طول بسته به فشارآب تا سه برابر حالت اول امکانپذیر است.


شیلنگ مجیک هوس


جمع آوری شیلنگ هم با قطع جریان آب به صورت اتوماتیک انجام میشود و دوباره شیلنگ ۵ متری میشود. این شیلنگ یکرقابلیت ویژه دارد و آن هم٬ همراه داشتن آبپاش همه کاره بت ۸ نوع عملکرد مختلف است٬ که هر کدام مخصوص کار خاصی است و شما بنا به نیاز خود میتوانید آن را تنظیم کنید.


خرید شیلنگ آب جادویی


این شیلنگ کاملا ضدضربه طراحی شده است٬ شیلنگ جادویی به هیچ وجه پیچ و تاب نمیخورد٬ پس لازم نیست زمان زیادی را صرف باز کردن گره های آن بکنیم٬ بدنه این شیلنگ مقاوم٬ مستحکم و انعطاف پذیر است و در برابر نور خورشید و رطوبت پوسیده نمیشود.


شیلنگ جمع شو

برای خرید شیلنگ جادویی اصل از فروشگاه اینترنتی تک سبد با نازلترین قیمت٬ یعنی ۲۱۰۰۰ تومان عجله کنید.

قیمت:21000 تومان

خرید محصول