حباب ساز برقی یک هدیه زیبا به آنکه دوستش دارید

حباب ساز برقی یک هدیه زیبا به آنکه دوستش دارید

یکی از بازی های جذاب برای کودکان و حتی بزرگسالان حباب بازی است. حباب بازی یکی از بازی هایی است که والدین می توانند با کودکان خود بازی کرده و چند ساعت را با فرزندان خود بگذرانند. بنابراین می توانید با خرید حباب ساز برقی کودک شادی را به جمع خود بیاورید.


حباب ساز برقی


همچنین یکی دیگر از کاربردهای حباب ها، به کار بردن آنها در جشن ها و مراسم است. شما می توانید با خرید این دستگاه شادی، هیجان و زیبایی را به جشن خود بیاورید و یک شب رویایی برای همه بسازید.


حباب ساز برقی


این دستگاه با برق کار می کند اما نگران نباشید. این دستگاه هم دارای کابل برق بلند است که به پریز های برق متصل می شود و بنابراین می توانید آن را در هر کجای منزل یا حیاط خود بگذارید و همچنین دارای سر فندکی است که به فندکی ماشین متصل شده و از برق خودرو استفاده می کند.


حباب ساز برقی


همچنین جنس بدنه آن از پلاستیک بوده و بسیار سبک می باشد بنابراین جابجایی آن بسیار آسان و راحت است و به راحتی می توانید هر کجا که می خواهید همراه خود برده و از آن استفاده کنید.


حباب ساز برقی


همچنین این دستگاه یک پروانه چرخنده دارد که 18 سر دارد و سر هر کدام یک حباب ساز وجود دارد. یک فن نیز پشت این پروانه وجود دارد که زمانی که به برق متصل می شود باعث چرخیدن پروانه شده و حباب ها را در هوا پخش می کند.


حباب ساز برقی




برای مشاهده و خرید اینترنتی دستگاه حباب ساز برقی روی لینک زیر کلیک کنید.


قیمت : 49000 تومان

خرید محصول